Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1141416

Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije)


Lujić Pirc, Sanja
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije) // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 327-341 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1141416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije)
(Branding and Personal Branding in Event Management (on the occasion of the 10th anniversary of the PILC Conference))

Autori
Lujić Pirc, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19 / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 327-341

ISBN
978-953-59508-8-2

Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
brending ; menadžment događaja ; konferencije ; komunikacija
(branding ; event management ; conferences ; communication)

Sažetak
Ovaj se rad bavi brendiranjem u event managementu, konkretno na primjeru PAR International Leadership Conference - PILC. Konferencije nisu samo alat promocije, već i komunikacija s ciljanom javnošću, odašiljanje poruke ciljanoj publici. I od konferencija je potrebno napraviti prepoznatljivi brend jer to dovodi do veće prepoznatljivosti, a time i do više sudionika, više sponzora, boljih sudionika u programu. Kao i kod razvijanja bilo kojeg drugog brenda prisutno je puno više elemenata od samog imena i logotipa. Važno je stvoriti emotivnu vezu s korisnicima koja se temelji na kvaliteti te vrijednostima i iskustvima koje klijenti imaju s brendom. Svi navedeni koraci brendiranja vode do uspješnog pozicioniranja. To je proces kojim se utječe na percepciju korisnika u odnosu prema drugim (istim ili sličnim) konferencijama, institucijama, brendovima i sl.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Sanja Lujić Pirc (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lujić Pirc, Sanja
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije) // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 327-341 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lujić Pirc, S. (2021) Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije). U: Nikolić, G. (ur.)Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19.
@article{article, author = {Luji\'{c} Pirc, Sanja}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {327-341}, keywords = {brending, menad\v{z}ment doga\djaja, konferencije, komunikacija}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije)}, keyword = {brending, menad\v{z}ment doga\djaja, konferencije, komunikacija}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luji\'{c} Pirc, Sanja}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {327-341}, keywords = {branding, event management, conferences, communication}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Branding and Personal Branding in Event Management (on the occasion of the 10th anniversary of the PILC Conference)}, keyword = {branding, event management, conferences, communication}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font