Pregled bibliografske jedinice broj: 1141416
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije)
Brending i osobni brending u event managementu (povodom 10 godina PILC konferencije) // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 327-341 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1141416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brending i osobni brending u event managementu
(povodom 10 godina PILC konferencije)
(Branding and Personal Branding in Event
Management (on the occasion of the 10th
anniversary of the PILC Conference))
Autori
Lujić Pirc, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2021 LIDERSTVO NAKON COVID-a 19
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 327-341
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
brending ; menadžment događaja ; konferencije ; komunikacija
(branding ; event management ; conferences ; communication)
Sažetak
Ovaj se rad bavi brendiranjem u event managementu, konkretno na primjeru PAR International Leadership Conference - PILC. Konferencije nisu samo alat promocije, već i komunikacija s ciljanom javnošću, odašiljanje poruke ciljanoj publici. I od konferencija je potrebno napraviti prepoznatljivi brend jer to dovodi do veće prepoznatljivosti, a time i do više sudionika, više sponzora, boljih sudionika u programu. Kao i kod razvijanja bilo kojeg drugog brenda prisutno je puno više elemenata od samog imena i logotipa. Važno je stvoriti emotivnu vezu s korisnicima koja se temelji na kvaliteti te vrijednostima i iskustvima koje klijenti imaju s brendom. Svi navedeni koraci brendiranja vode do uspješnog pozicioniranja. To je proces kojim se utječe na percepciju korisnika u odnosu prema drugim (istim ili sličnim) konferencijama, institucijama, brendovima i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti