Pregled bibliografske jedinice broj: 1141360
Prilog istraživanju nastave glazbe u prošlosti Pule: glazbeni odgoj u srednjim školama pod talijanskom upravom
Prilog istraživanju nastave glazbe u prošlosti Pule: glazbeni odgoj u srednjim školama pod talijanskom upravom // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 -Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 239-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1141360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog istraživanju nastave glazbe u prošlosti
Pule: glazbeni
odgoj u srednjim školama pod talijanskom
upravom
(Contribution to the Research of Music Teaching
in the History
of Pula: Music Teaching in High Schools During
the Italian
Administration)
Autori
Duraković, Lada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 -Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020, 239-258
Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.05.2021. - 15.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
fašizam, glazbeno obrazovanje, koncerti, Pula, srednje škole
Sažetak
Provođenje nastave glazbe u osnovnim i srednjim školama u prošlosti Pule gotovo je u potpunosti neistražena tema. Između dvaju ratova obrazovna reforma Gentile donijela je niz smjernica i preporuka povezanih s uvođenjem dotad zanemarenoga glazbenog odgoja u srednje škole u cijeloj Italiji. U praksi je realizacija u velikoj mjeri ovisila o spremnosti nastavnoga osoblja za njezino provođenje, odnosno o postojanju specifičnih kompetencija kadrova u pojedinim obrazovnim institucijama. Ovaj rad, na temelju uvida u arhivsku građu (godišnjake i novinske članke), donosi rekonstrukciju glazbenih aktivnosti u pulskim srednjim školama između dvaju svjetskih ratova te osnovne, do danas dostupne biografske podatke o pojedinim nastavnicima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti