Pregled bibliografske jedinice broj: 1141153
Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja
Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja // Kairos, 9 (2015), 1; 55-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1141153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijalog kao metoda učenja u teološkom
obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište
kao studija slučaja
Autori
Mladenovska-Tešija, Julijana
Izvornik
Kairos (1846-4580) 9
(2015), 1;
55-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dijalog ; metoda ; teologija ; obrazovanje ; refleksija ; uključenost ; kontekstualizacija
Sažetak
U ovom tekstu raspravlja se o primjeni dijaloga kao metode učenja u teološkom obrazovanju. Kako autorica dolazi iz protestantskog miljea, fokus analize bit će protestantsko teološko obrazovanje u Republici Hrvatskoj, odnosno konkretnije, primjena dijaloga kao metode učenja na Visokom evanđeoskom teološkom učilištu (VETU) u Osijeku. U tu svrhu provedeno je pilot-istraživanje među djelatnicima Učilišta, koje je potvrdilo i korištenje i učinkovitost dijaloga kao metodu u nastavi. Zaključci upućuju na to da je dijalog teološki model koji upućuje na bit odnosa između Boga i ljudi, i suradnje s Bogom na ostvarenju Kraljevstva na Zemlji koji svoj temelj ima u trojstvenom (dijaloškom) Bogu, te da je dijalog metoda učenja poticajna za usvajanje novih znanja, koja traži aktivnu uključenost i refleksiju studenata na prošla iskustva te potiče samostalno promišljanje i primjenu novih spoznaja unutar konteksta u kojem bi se naučeno trebalo primijeniti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko evanđeosko teološko učilište, Osijek
Profili:
Julijana Tesija
(autor)