Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1141153

Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja


Mladenovska-Tešija, Julijana
Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja // Kairos, 9 (2015), 1; 55-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1141153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja

Autori
Mladenovska-Tešija, Julijana

Izvornik
Kairos (1846-4580) 9 (2015), 1; 55-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dijalog ; metoda ; teologija ; obrazovanje ; refleksija ; uključenost ; kontekstualizacija

Sažetak
U ovom tekstu raspravlja se o primjeni dijaloga kao metode učenja u teološkom obrazovanju. Kako autorica dolazi iz protestantskog miljea, fokus analize bit će protestantsko teološko obrazovanje u Republici Hrvatskoj, odnosno konkretnije, primjena dijaloga kao metode učenja na Visokom evanđeoskom teološkom učilištu (VETU) u Osijeku. U tu svrhu provedeno je pilot-istraživanje među djelatnicima Učilišta, koje je potvrdilo i korištenje i učinkovitost dijaloga kao metodu u nastavi. Zaključci upućuju na to da je dijalog teološki model koji upućuje na bit odnosa između Boga i ljudi, i suradnje s Bogom na ostvarenju Kraljevstva na Zemlji koji svoj temelj ima u trojstvenom (dijaloškom) Bogu, te da je dijalog metoda učenja poticajna za usvajanje novih znanja, koja traži aktivnu uključenost i refleksiju studenata na prošla iskustva te potiče samostalno promišljanje i primjenu novih spoznaja unutar konteksta u kojem bi se naučeno trebalo primijeniti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko evanđeosko teološko učilište, Osijek

Profili:

Avatar Url Julijana Tesija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mladenovska-Tešija, Julijana
Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja // Kairos, 9 (2015), 1; 55-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Mladenovska-Tešija, J. (2015) Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja. Kairos, 9 (1), 55-72.
@article{article, author = {Mladenovska-Te\v{s}ija, Julijana}, year = {2015}, pages = {55-72}, keywords = {dijalog, metoda, teologija, obrazovanje, refleksija, uklju\v{c}enost, kontekstualizacija}, journal = {Kairos}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-4580}, title = {Dijalog kao metoda u\v{c}enja u teolo\v{s}kom obrazovanju: Visoko evan\djeosko teolo\v{s}ko u\v{c}ili\v{s}te kao studija slu\v{c}aja}, keyword = {dijalog, metoda, teologija, obrazovanje, refleksija, uklju\v{c}enost, kontekstualizacija} }
@article{article, author = {Mladenovska-Te\v{s}ija, Julijana}, year = {2015}, pages = {55-72}, keywords = {dijalog, metoda, teologija, obrazovanje, refleksija, uklju\v{c}enost, kontekstualizacija}, journal = {Kairos}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-4580}, title = {Dijalog kao metoda u\v{c}enja u teolo\v{s}kom obrazovanju: Visoko evan\djeosko teolo\v{s}ko u\v{c}ili\v{s}te kao studija slu\v{c}aja}, keyword = {dijalog, metoda, teologija, obrazovanje, refleksija, uklju\v{c}enost, kontekstualizacija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font