Pregled bibliografske jedinice broj: 1140982
Prikaz knjige Sobo, Katica i Filipan-Žignić, Blaženka (2018) Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika Iz znanosti u praksu. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. ISBN 978-953-8115-39-4
Prikaz knjige Sobo, Katica i Filipan-Žignić, Blaženka (2018) Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika Iz znanosti u praksu. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. ISBN 978-953-8115-39-4 // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, Vol 50 No. 1 (2021), 135-138 (nije recenziran, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1140982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige
Sobo, Katica i Filipan-Žignić, Blaženka (2018) Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika Iz znanosti u praksu. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. ISBN 978-953-8115-39-4
(Sobo, Katica i Filipan-Žignić, Blaženka (2018) Various varieties in textbooks and foreign language teaching on the example of German language. From science to practice. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. ISBN 978-953-8115-39-4)
Autori
Eterović, Sonja
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) Vol 50 No. 1
(2021);
135-138
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika, iz znanosti u praksu.
(Various varieties in textbooks and foreign language teaching on the example of German language, from science to practice)
Sažetak
Knjiga Varijeteti u udžbenicima i nastavi stranih jezika na primjeru njemačkoga jezika Iz znanosti u praksu autorica Katice Sobo i Blaženke Filipan-Žignić namijenjena je metodičarima, autorima udžbenika stranih jezika, nastavnicima stranih jezika te studentima, dakle, svima onima koji se bave proučavanjem i poučavanjem stranih jezika, osobito njemačkoga. Teorijska analiza i rezultati empirijskog istraživanja izneseni u ovoj knjizi svjedoče o njezinoj suvremenosti, a originalni rezultati do kojih su autorice došle postavivši jasne ciljeve prikazani su cjelovito. Zaključci do kojih su autorice došle mogu poslužiti kao temelj budućim znanstvenim istraživanjima u svrhu poboljšanja nastave njemačkoga jezika u osnovnoškolskom obrazovanju i komunikacijske kompetencije učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija