Pregled bibliografske jedinice broj: 1140680
Mjerenje i analiza afektivnih stanja učenika tijekom školskog sata
Mjerenje i analiza afektivnih stanja učenika tijekom školskog sata, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatskag
CROSBI ID: 1140680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje i analiza afektivnih stanja učenika tijekom školskog sata
(Measurement and Analysis of Students' Affective Status During the
School Lecture)
Autori
Vinski, Dorotea Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb, Hrvatskag
Datum
07.07
Godina
2021
Stranica
20
Mentor
Sović Kržić, Ana
Ključne riječi
edukacijski robot ; rudarenje podataka ; Python ; matplotlib
(educational robot ; data mining ; Python ; matplotlib)
Sažetak
Provedeno je istraživanje o utjecaju edukacijskog robota na razinu zainteresiranosti učenika za nastavu. Učenici su koristeći posebno napravljena tipkala iskazivali svoje zanimanje i emocije tijekom nastave engleskog jezika. Jedan od razreda je koristio robota kao jednu od aktivnosti tijekom školskog sata, a drugi razred je bio kontrolna skupina. Podaci su obrađeni pomoću Python skripti. Podaci su sortirani i organizirani, te korišteni za iscrtavanje grafičkih prikaza rezultata za lakše tumačenje rezultata. Prema rezultatima se može zaključiti da je zainteresiranost skupine koja je koristila robota bila veća od zainteresiranosti kontrolne skupine u vremenskom periodu korištenja robota.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2017-05-5917 - Transformacija robota u edukacijsko sredstvo (TRES) (Sović Kržić, Ana, HRZZ ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ana Sović
(mentor)