Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140605

Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice


Nosić, Vesna
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje, XXIV. (2019), 1-3; 47-59 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1140605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice
(Croatian Modernism (Revision). Unit Interpretation Model)

Autori
Nosić, Vesna

Izvornik
Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XXIV. (2019), 1-3; 47-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
hrvatska moderna (ponavljanje), nastavni listići sa zadacima, likovi iz književnih djela, domaća zadaća, vrednovanje
(Croatian Modernism (revision), worksheets, characters, homework, assessment)

Sažetak
Rad donosi prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatska moderna (ponavljanje) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u Nastavnom programu za gimnazije. Nastavna cjelina Hrvatska moderna obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica sadržavala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu najprije je riješen rebus s naslovom nastavne jedinice, a zatim je odigrana igra Pogodi tko sam u kojoj su učenici trebali prepoznati književnike i likove iz književnih djela. U središnjem dijelu učenici su u skupinama rješavali zadatke dobivene na nastavnim listićima, a nakon toga je predstavnik svake skupine predočio rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu sata nastavnica je zadala domaću zadaću, a zatim su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vesna Nosić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nosić, Vesna
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje, XXIV. (2019), 1-3; 47-59 (domaća recenzija, članak, stručni)
Nosić, V. (2019) Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice. Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje, XXIV. (1-3), 47-59.
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2019}, pages = {47-59}, keywords = {hrvatska moderna (ponavljanje), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, likovi iz knji\v{z}evnih djela, doma\'{c}a zada\'{c}a, vrednovanje}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj: \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XXIV.}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice}, keyword = {hrvatska moderna (ponavljanje), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, likovi iz knji\v{z}evnih djela, doma\'{c}a zada\'{c}a, vrednovanje} }
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2019}, pages = {47-59}, keywords = {Croatian Modernism (revision), worksheets, characters, homework, assessment}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj: \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XXIV.}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Croatian Modernism (Revision). Unit Interpretation Model}, keyword = {Croatian Modernism (revision), worksheets, characters, homework, assessment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font