Pregled bibliografske jedinice broj: 1140605
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje, XXIV. (2019), 1-3; 47-59 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1140605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska moderna (ponavljanje). Model obrade
nastavne jedinice
(Croatian Modernism (Revision). Unit Interpretation
Model)
Autori
Nosić, Vesna
Izvornik
Bjelovarski učitelj: časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XXIV.
(2019), 1-3;
47-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
hrvatska moderna (ponavljanje), nastavni listići sa zadacima, likovi iz književnih djela, domaća zadaća, vrednovanje
(Croatian Modernism (revision), worksheets, characters, homework, assessment)
Sažetak
Rad donosi prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatska moderna (ponavljanje) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u Nastavnom programu za gimnazije. Nastavna cjelina Hrvatska moderna obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica sadržavala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu najprije je riješen rebus s naslovom nastavne jedinice, a zatim je odigrana igra Pogodi tko sam u kojoj su učenici trebali prepoznati književnike i likove iz književnih djela. U središnjem dijelu učenici su u skupinama rješavali zadatke dobivene na nastavnim listićima, a nakon toga je predstavnik svake skupine predočio rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu sata nastavnica je zadala domaću zadaću, a zatim su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija