Pregled bibliografske jedinice broj: 1140595
Procjena zadovoljstva dentalnom uslugom studenata Sveučilišta u Splitu
Procjena zadovoljstva dentalnom uslugom studenata Sveučilišta u Splitu, 2021., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Split
CROSBI ID: 1140595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena zadovoljstva dentalnom uslugom studenata
Sveučilišta u Splitu
(Satisfaction assessment with dental services of
students from University of Split)
Autori
Dadić, Marijeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Split
Datum
24.08
Godina
2021
Stranica
48
Mentor
Tadin, Antonija
Ključne riječi
zadovoljstvo ; dentalna usluga ; dentalna njega ; studenti
(satisfaction ; dental service ; dental care ; students)
Sažetak
Cilj: Cilj ove presječne studije bio je procijeniti zadovoljstvo studenata pruženom stomatološkom uslugom na razini primarne zdravstvene zaštite. Materijali i metode: Istraživanje je provedeno putem anketnog mrežnog upitnika. Ispitna skupina bili su studenti Sveučilišta u Splitu. Od ukupno 806 ispitanika, 350 ispitanika pohađa jedan od studija iz područja biomedicine i zdravstva, a 456 ostale studije. Za obradu podataka korišten je Hi-kvadrat, Mann-Whitney-ev test te Spearman- ov koeficijent korelacije. Razina značajnosti postavljena je na P < 0, 05. Rezultati: Rezultati su pokazali da većina ispitanika (N = 677, 74, 0 %) ocjenjuje svoje oralno zdravlje dobrim i jako dobrim. Od ukupnog broja ispitanika, njih 625 (77, 5 %) jako su zadovoljni ili uglavnom zadovoljni izabranim doktorom dentalne medicine. Ispitanicima koji pohađaju jedan od nezdravstvenih studija važnije je iskustvo doktora (P = 0, 031), cijena usluge (P ≤ 0, 001), lokacija ordinacije (P = 0, 034), vrijeme čekanja (P = 0, 029), kvalifikacije doktora (P = 0, 033) i spol doktora (P = 0, 007), nego kolegama koji pohađaju zdravstvene studije. Zaključci: Rezultati istraživanja pokazuju visoku razinu zadovoljstva studenata aspektima dentalne usluge koji uključuju interakciju pacijent- osoblje, tehničke kompetencije te administrativnu učinkovitost. Redovita evaluacija zadovoljstva pacijenata omogućila bi praćenje i poboljšanje kvalitete zdravstvene zaštite u dentalnoj medicini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dentalna medicina