Pregled bibliografske jedinice broj: 1140558
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 15 (2018), 15; 111-126 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1140558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade
nastavne jedinice
(Croatian Realism (Revision). Unit Interpretation
Model)
Autori
Nosić, Vesna
Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X) 15
(2018), 15;
111-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
hrvatski realizam (ponavljanje), nastavni listići sa zadacima, likovi, domaća zadaća, vrednovanje
(Croatian realism (revision), worksheets, characters, homework, assessment)
Sažetak
Stručni članak sadrži prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatski realizam (ponavljanje) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u nastavnom programu za gimnazije. Nastavna cjelina Hrvatski realizam obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica imala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu pročitan je tekst Dubravka Jelčića u kojem autor piše da je „cijeli hrvatski realizam potekao iz Starčevićeva tobolca“. U središnjem dijelu učenici su u skupinama rješavali zadatke dobivene na nastavnim listićima, a zatim je predstavnik svake skupine izložio rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu nastavnica je zadala domaću zadaću. Nakon toga su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija