Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140558

Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice


Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 15 (2018), 15; 111-126 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1140558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice
(Croatian Realism (Revision). Unit Interpretation Model)

Autori
Nosić, Vesna

Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X) 15 (2018), 15; 111-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
hrvatski realizam (ponavljanje), nastavni listići sa zadacima, likovi, domaća zadaća, vrednovanje
(Croatian realism (revision), worksheets, characters, homework, assessment)

Sažetak
Stručni članak sadrži prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatski realizam (ponavljanje) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u nastavnom programu za gimnazije. Nastavna cjelina Hrvatski realizam obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica imala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu pročitan je tekst Dubravka Jelčića u kojem autor piše da je „cijeli hrvatski realizam potekao iz Starčevićeva tobolca“. U središnjem dijelu učenici su u skupinama rješavali zadatke dobivene na nastavnim listićima, a zatim je predstavnik svake skupine izložio rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu nastavnica je zadala domaću zadaću. Nakon toga su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vesna Nosić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 15 (2018), 15; 111-126 (domaća recenzija, članak, stručni)
Nosić, V. (2018) Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice. Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 15 (15), 111-126.
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2018}, pages = {111-126}, keywords = {hrvatski realizam (ponavljanje), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, likovi, doma\'{c}a zada\'{c}a, vrednovanje}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {15}, number = {15}, issn = {1334-983X}, title = {Hrvatski realizam (ponavljanje). Model obrade nastavne jedinice}, keyword = {hrvatski realizam (ponavljanje), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, likovi, doma\'{c}a zada\'{c}a, vrednovanje} }
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2018}, pages = {111-126}, keywords = {Croatian realism (revision), worksheets, characters, homework, assessment}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {15}, number = {15}, issn = {1334-983X}, title = {Croatian Realism (Revision). Unit Interpretation Model}, keyword = {Croatian realism (revision), worksheets, characters, homework, assessment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font