Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140557

Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice


Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 14 (2017), 14; 117-124 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1140557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice
(Croatian Realism (Synthesis). Unit Interpretation Model)

Autori
Nosić, Vesna

Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X) 14 (2017), 14; 117-124

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
hrvatski realizam (sinteza), nastavni listići sa zadacima, činkvine (petostihovi) i vrednovanje
(Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquaines, assessment)

Sažetak
Stručni članak donosi prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatski realizam (sinteza) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u Nastavnom programu za gimnazije. Nastavna tema obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica sadržavala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu pročitan je tekst Tena iz knjige Julijane Matanović Tko se boji lika još. Učenici su trebali prepoznati naslov izvornog teksta i autora. U središnjem dijelu učenici su u skupinama obrađivali teme vezane uz hrvatski realizam (zadatke dobivene na nastavnim listićima) i pisali činkvine (petostihove) na zadane teme. Kada su završili obradu tema, predstavnik svake skupine izložio je rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu nastavne jedinice predstavnici su pročitali napisane činkvine. Nastavnica je zatim zadala domaću zadaću, a potom su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vesna Nosić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 14 (2017), 14; 117-124 (domaća recenzija, članak, stručni)
Nosić, V. (2017) Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice. Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 14 (14), 117-124.
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2017}, pages = {117-124}, keywords = {hrvatski realizam (sinteza), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, \v{c}inkvine (petostihovi) i vrednovanje}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {14}, number = {14}, issn = {1334-983X}, title = {Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice}, keyword = {hrvatski realizam (sinteza), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, \v{c}inkvine (petostihovi) i vrednovanje} }
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2017}, pages = {117-124}, keywords = {Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquaines, assessment}, journal = {Vukovarsko-srijemski u\v{c}itelj : godi\v{s}njak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {14}, number = {14}, issn = {1334-983X}, title = {Croatian Realism (Synthesis). Unit Interpretation Model}, keyword = {Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquaines, assessment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font