Pregled bibliografske jedinice broj: 1140557
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice // Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 14 (2017), 14; 117-124 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1140557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade
nastavne jedinice
(Croatian Realism (Synthesis). Unit Interpretation
Model)
Autori
Nosić, Vesna
Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj : godišnjak za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (1334-983X) 14
(2017), 14;
117-124
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
hrvatski realizam (sinteza), nastavni listići sa zadacima, činkvine (petostihovi) i vrednovanje
(Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquaines, assessment)
Sažetak
Stručni članak donosi prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatski realizam (sinteza) u okviru nastavnog predmeta Hrvatski jezik u Nastavnom programu za gimnazije. Nastavna tema obrađuje se u predmetnom području književnost u trećem razredu. Nastavna jedinica sadržavala je trodijelnu strukturu. U uvodnom dijelu pročitan je tekst Tena iz knjige Julijane Matanović Tko se boji lika još. Učenici su trebali prepoznati naslov izvornog teksta i autora. U središnjem dijelu učenici su u skupinama obrađivali teme vezane uz hrvatski realizam (zadatke dobivene na nastavnim listićima) i pisali činkvine (petostihove) na zadane teme. Kada su završili obradu tema, predstavnik svake skupine izložio je rezultate rada svoje skupine. U završnom dijelu nastavne jedinice predstavnici su pročitali napisane činkvine. Nastavnica je zatim zadala domaću zadaću, a potom su učenici vrednovali nastavni sat. Nastavni sat realiziran je u Gimnaziji „Matija Mesić“ u Slavonskom Brodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija