Pregled bibliografske jedinice broj: 1140183
Projekt u nastavi hrvatskoga jezika
Projekt u nastavi hrvatskoga jezika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 53 (2007), 18; 57-63 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1140183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt u nastavi hrvatskoga jezika
(Projects in teaching croatian)
Autori
Crnković-Nosić, Vesna
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 53
(2007), 18;
57-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
projektna nastava ; frazemi
(project teaching ; idioms)
Sažetak
U pokušaju inoviranja nastave hrvatskoga jezika u Gimnaziji «Matija Mesić» u Slavonskome Brodu, učenici četvrtih razreda (4.A, opća gimnazija i 4.E, jezična gimnazija) u školskoj godini 2005./2006. upoznali su značajke projekta i projektne nastave. Stečeno znanje primijenili su radeći na projektu s temom Frazemi: a) Frazemi koje rabe učenici gimnazije i b) Frazemi koje rabe članovi obitelji učenika. Provedeno je samostalno istraživanje: prikupljanje, odabir i sistematiziranje frazeološke građe. Izrađen je završni dio projekta: 1. pregledni plakati i 2. Mali hrvatski frazeološki rječnik gimnazijalaca (vježba). Napravljena je kritička analiza cjelokupnoga tijeka rada na projektu. Projekt je zatim prezentiran u školi. Ovim člankom ponudili smo jedan od modela rada na projektima u nastavi hrvatskoga jezika. Rad na projektu je osmišljen drugačije od uobičajenoga, tradicionalnoga načina stjecanja i primjene znanja u školi. Primijenjene su različite metode koje se zasnivaju na «iskustvenome učenju». Projektna bi se nastava trebala povremeno primjenjivati u nastavi hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kroatologija