Pregled bibliografske jedinice broj: 1140037
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1140037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na
društvenim mrežama
(Communication of Croatian football clubs on social
media)
Autori
Gabrić, Marino Roko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2020
Stranica
95
Mentor
Jurišić Jelena ; Varga, Vanesa
Ključne riječi
komunikacija, društveni mediji, Facebook, nogomet, navijači
(communication, social media, Facebook, football, fans)
Sažetak
Pojavom društvenih medija, nogometni su klubovi dobili besplatan i jednostavan medij za dvosmjernu komunikaciju s navijačima. Iz tog razloga, počeli su koristiti društvene medije kako bi navijače informirali, zabavili i potaknuli na angažman. Cilj je ovog rada istražiti kako hrvatski nogometni klubovi koriste Facebook u komunikaciji s navijačima. Za potrebe ovog istraživanja, odabrana su četiri najveća kluba u Hrvatskoj, Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek, kako bi se istražila njihova komunikacija s navijačima. Kako bi se on ispunio, prikupljene su sve objave četiri najveća nogometna kluba na Facebooku, u periodu od 1. svibnja 2019. do 31. svibnja 2019. godine. Prikupljeni su podaci analizirani pomoću matrice, koja se sastoji od tri dijela. U prvom su dijelu analizirani opći podaci za svaki klub zasebno, u drugom dijelu analizirane su objave klubova, dok su u trećem dijelu matrice, prikupljeni podaci o tome kako korisnici reagiraju na svaku objavu nogometnog kluba na Facebooku. Istraživanjem je utvrđeno da hrvatski klubovi najučestalije objavljuju na dan utakmice. Na taj dan, najčešće dijele informativni sadržaj te fotografiju, kao najčešću vrstu objave na Facebooku. Također, objave zabavnog sadržaja, privlače najveći broj oznaka sviđa mi se, komentiranja i dijeljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb