Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140037

Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama


Gabrić, Marino Roko
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1140037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama
(Communication of Croatian football clubs on social media)

Autori
Gabrić, Marino Roko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2020

Stranica
95

Mentor
Jurišić Jelena ; Varga, Vanesa

Ključne riječi
komunikacija, društveni mediji, Facebook, nogomet, navijači
(communication, social media, Facebook, football, fans)

Sažetak
Pojavom društvenih medija, nogometni su klubovi dobili besplatan i jednostavan medij za dvosmjernu komunikaciju s navijačima. Iz tog razloga, počeli su koristiti društvene medije kako bi navijače informirali, zabavili i potaknuli na angažman. Cilj je ovog rada istražiti kako hrvatski nogometni klubovi koriste Facebook u komunikaciji s navijačima. Za potrebe ovog istraživanja, odabrana su četiri najveća kluba u Hrvatskoj, Dinamo, Hajduk, Rijeka i Osijek, kako bi se istražila njihova komunikacija s navijačima. Kako bi se on ispunio, prikupljene su sve objave četiri najveća nogometna kluba na Facebooku, u periodu od 1. svibnja 2019. do 31. svibnja 2019. godine. Prikupljeni su podaci analizirani pomoću matrice, koja se sastoji od tri dijela. U prvom su dijelu analizirani opći podaci za svaki klub zasebno, u drugom dijelu analizirane su objave klubova, dok su u trećem dijelu matrice, prikupljeni podaci o tome kako korisnici reagiraju na svaku objavu nogometnog kluba na Facebooku. Istraživanjem je utvrđeno da hrvatski klubovi najučestalije objavljuju na dan utakmice. Na taj dan, najčešće dijele informativni sadržaj te fotografiju, kao najčešću vrstu objave na Facebooku. Također, objave zabavnog sadržaja, privlače najveći broj oznaka sviđa mi se, komentiranja i dijeljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vanesa Varga (mentor)

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gabrić, Marino Roko
Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Gabrić, M. (2020) 'Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na društvenim mrežama', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabri\'{c}, Marino Roko}, year = {2020}, pages = {95}, keywords = {komunikacija, dru\v{s}tveni mediji, Facebook, nogomet, navija\v{c}i}, title = {Komunikacija hrvatskih nogometnih klubova na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {komunikacija, dru\v{s}tveni mediji, Facebook, nogomet, navija\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabri\'{c}, Marino Roko}, year = {2020}, pages = {95}, keywords = {communication, social media, Facebook, football, fans}, title = {Communication of Croatian football clubs on social media}, keyword = {communication, social media, Facebook, football, fans}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font