Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1140029

Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.)


Rebrina, Ana
Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.), 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1140029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.)
(Milton Babbitt's compositional theory and an analysis of his "Three Compositions for Piano" (1947))

Autori
Rebrina, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija / I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
03.07

Godina
2018

Stranica
82

Mentor
Kiš Žuvela, Sanja

Ključne riječi
Milton Babbitt ; Tri skladbe za klavir ; dodekafonija ; serijalna glazba ; analiza ; percepcija serijalne glazbe
(Milton Babbitt ; Three Compositions for Piano ; dodecaphony ; serialism ; analysis ; perception of serial music)

Sažetak
Kompozicijska teorija Miltona Babbitta oslanja se na Schönbergove i Webernove postupke te ih proširuje na organizaciju svih parametara glazbe. Korijeni svih inovacija koje je predstavio kroz svoje dugo stvaralaštvo vidljivi su već u ranom opusu. Neke od inovacija predstavljene su u analizi Triju skladbi za klavir [Three Compositions for Piano], a uključuju teoriju o svekombinatornim heksakordima, predsređivanje građe materijala u potki, organizaciju ritma i ostalih parametara. Prva od Triju skladbi za klavir često se spominje u literaturi, više je puta analizirana i često se uzima kao primjer za Babbittove uobičajene kompozicijske postupke. To nije slučaj s drugim dvjema skladbama, o kojima se gotovo uopće nije pisalo. Formalno-tehnička analiza otkriva povezanost i artikulaciju materijala u svakoj skladbi posebno, ali i na razini trostavačne cjeline. Osim materijala i načina njegova predsređenja ova analiza ispituje i druge, slušno prepoznatljive elemente i nastoji ih povezati s formom svake od triju skladbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Kiš Žuvela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rebrina, Ana
Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.), 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb, Hrvatska
Rebrina, A. (2018) 'Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.)', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rebrina, Ana}, year = {2018}, pages = {82}, keywords = {Milton Babbitt, Tri skladbe za klavir, dodekafonija, serijalna glazba, analiza, percepcija serijalne glazbe}, title = {Kompozicijska teorija Miltona Babbitta i analiza "Triju skladbi za klavir" (1947.)}, keyword = {Milton Babbitt, Tri skladbe za klavir, dodekafonija, serijalna glazba, analiza, percepcija serijalne glazbe}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rebrina, Ana}, year = {2018}, pages = {82}, keywords = {Milton Babbitt, Three Compositions for Piano, dodecaphony, serialism, analysis, perception of serial music}, title = {Milton Babbitt's compositional theory and an analysis of his "Three Compositions for Piano" (1947)}, keyword = {Milton Babbitt, Three Compositions for Piano, dodecaphony, serialism, analysis, perception of serial music}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font