Pregled bibliografske jedinice broj: 1140022
Povezanost treme i natjecateljskog duha na primjeru učenika srednjih glazbenih škola
Povezanost treme i natjecateljskog duha na primjeru učenika srednjih glazbenih škola, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / III. odsjek za dirigiranje, harfu i udaraljke, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1140022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost treme i natjecateljskog duha na primjeru učenika srednjih
glazbenih škola
(The relationship of performance anxiety and competitive spirit among
students of secundary musical education)
Autori
Klepo, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija / III. odsjek za dirigiranje, harfu i udaraljke
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
63
Mentor
Kiš Žuvela, Sanja
Ključne riječi
natjecateljski duh ; trema ; natjecanje ; motivacija ; nastup ; nastava
(competitive spirit ; stage fright ; competition ; motivation ; performance ; lesson)
Sažetak
Diplomski rad bavi se utjecajem natjecateljskoga duha na intenzitet treme mladih glazbenika. Teorijski okvir rada sadrži najvažnije aspekte koje se promatralo, a to su definicije i istraživanja motivacije, treme, ciljeva učenika, kao i važnosti društvenog okruženja te poglavlje o natjecateljskome duhu. Kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 14 učenika srednjih glazbenih škola pokazalo je da natjecateljski duh ne utječe samo na intenzitet treme u kontekstu javnih nastupa ili natjecanja, već i na razini nastave u školama, a da su nastupi i pokazivanje vještina kolegama motivator za vježbanje hrvatskim učenicama, dok slovenski učenici često motivaciju nalaze u samoj radosti muziciranja. Isto tako, vidljivo je da obitelj, ali i nastavnik instrumenta imaju važnu ulogu u glazbenom obrazovanju srednjoškolaca. Kako bi se došlo do relevantnijih zaključaka potrebno je provesti veće istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)