Pregled bibliografske jedinice broj: 1139891
Usporedba provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima
Usporedba provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1139891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima
(Comparison of implementation of ecological activities in swedish and croatian kindergartens)
Autori
Majdenić, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2021
Stranica
82
Mentor
Bogut, Irella
Ključne riječi
ekologija, ekološke aktivnosti, hrvatski dječji vrtić, švedski dječji vrtić, usporedba
(ecology, ecological activities, croatian kindergarten, swedish kindergarten, comparison)
Sažetak
Odgojitelji imaju ključnu ulogu u razvoju ekološke svijesti kod djece rane i predškolske dobi. Provodeći raznovrsne aktivnosti na temu očuvanja i brige za okoliš, gospodarenja otpadom, sadnje i uzgoja biljaka, pravilne i nepravilne prehrane, klimatskih promjena i drugih aktualnih tema, odgojitelji zajedno s djecom, roditeljima i širom zajednicom djeluju u pozitivnom smjeru ka zaštiti prirodnog svijeta koji nas okružuje. Cilj je ovoga istraživanja usporediti načine i učestalost provođenja ekoloških aktivnosti u švedskim i hrvatskim dječjim vrtićima te će rezultati istraživanja dati odgovor potvrđuje li se ili opovrgava hipoteza da se u švedskim dječjim vrtićima provodi veći broj ekoloških aktivnosti u odnosu na hrvatske dječje vrtiće te da se ekološkom odgoju i održivom razvoju pridaje veća važnost u Švedskoj nego u Hrvatskoj. Za istraživanje koristit će se anketa na hrvatskom i švedskom jeziku te će biti poslana ispitanicima u hrvatskim ne-eko dječjim vrtićima i ispitanicima u švedskim ne-eko dječjima vrtićima. Rezultati istraživanja služit će kao poticaj za kvalitetnije i češće provođenje ekoloških aktivnosti i podizanje svijesti kod djece i roditelja te šire zajednice o očuvanju i zaštiti prirode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irella Bogut
(mentor)