Pregled bibliografske jedinice broj: 1139452
Priprema nastavne jedinice na predmetu Tjelesna i zdravstvena kultura prema okviru poučavanja ERR
Priprema nastavne jedinice na predmetu Tjelesna i zdravstvena kultura prema okviru poučavanja ERR // Pedagoške kompetencije u kineziologiji: zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 115-121 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1139452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priprema nastavne jedinice na predmetu Tjelesna i
zdravstvena kultura prema okviru poučavanja ERR
(Preparation of the curriculum on the subject
Physical education according to the EER framework
of teaching)
Autori
Alikalfić, Vesna ; Marić, Goran ; Andrijašević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pedagoške kompetencije u kineziologiji: zbornik radova
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 115-121
ISBN
978-953-317-063-3
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ERR sustav poučavanja ; inovativni pristup ; priprema nastave TZK ; studenti
(ERR teaching system ; innovative approach ; training preparation PE ; students)
Sažetak
U ovom će radu biti predstavljen sustav poučavanja ERR koji se odnosi na novi, suvremeni i inovativni pristup u procesu usvajanja teoretskih i praktičnih znanja. Može se pravilnim izborom tehnika primijeniti i u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Planiranje i organiziranje nastave po sustavu ERR donosi raznovrsnost te više razmišljanja o nastavi i načinu kako ju doživljavaju studenti. Predstavit će se primjer pripreme nastave TZK kroz jednu nastavnu jedinicu kao i osvrt na održanu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb