Pregled bibliografske jedinice broj: 1139378
Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga vjeronauka za 4. razred srednjih škola
Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga vjeronauka za 4. razred srednjih škola. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2021 (ostalo)
CROSBI ID: 1139378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gradimo bolji svijet. Udžbenik katoličkoga
vjeronauka za 4. razred srednjih škola
(We are building a better world. A textbook of
Catholic religious education for the 4th grade
of high schools)
Autori
Filipović, Ana Thea ; Hac, Ivana ; Živković, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna
Izdavač
Kršćanska sadašnjost
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
160
ISBN
978-953-11-1526-1
Ključne riječi
Vjeronauk, udžbenik, srednja škola, hermeneutičko-komunikativno učenje, kritičko mišljenje, estetsko učenje
(Religious education, textbook, high school, hermeneutic-communicative learning, critical thinking, aesthetic learning)
Sažetak
Udžbenik obrađuje jedanaest tema koje odgovaraju domenama i ishodima "Kurikuluma nastavnog predmeta Katolički vjeronauk za osnovne škole i gimnazije" u Republici Hrvatskoj od 25. siječnja 2019. godine. Naslovi tema su: 1. Razgovori o vjeri i nevjeri ; 2. O različitim oblicima religioznosti i duhovnosti ; 3. Kakav je biblijski Bog koji se objavljuje? ; 4. Kršćansko iskustvo Boga i značenje Crkve ; 5. Doprinos religija duhovnosti, miru i izgradnji boljega svijeta ; 6. Čovjek i njegovo dostojanstvo danas ; 7. O čovjeku sustvaratelju i vrijednosti rada ; 8. Ljudska prava, opće dobro, pravednost, solidarnost i briga za siromašne ; 9. Izazovi suvremenoga razvoja znanosti i društva ; 10. Kršćanska nada u budućnost ; 11. Svjedočanstvo Crkve u suvremenom svijetu. Obrađujući važne teme za učenike u kasnoj adolescenciji čiji se interesi okreću svijetu i društvenom životu u njegovim različitim područjima, učenike se potiče na sučeljavanje s važnim životnim i društvenim pitanjima iz perspektive kršćanske vjere. Udžbenik je građen na načelu korelacije vjere i suvremenog iskustva ; promiče hermeneutičko-komunikativno kao i suradničko učenje u vjeronauku. Uz verbalni i vizualni govor udžbenik upućuje i na digitalne, pretežno audio-vizualne sadržaje koji su njegov sastavni dio. Udžbenik promiče kritičko mišljenje, a rabeći različite medije kao što su fotografija, umjetnička reprodukcija, pjesma, film i video, također promiče estetsko učenje te zaokuplja sve aspekte procesa učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotoričku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)