Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1138869

Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu


Tolnauer-Ackermann, Tamara; Jemrić Ostojić, Ines; Jurina Babović, Natalija
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu // Polytechnic and design, 8 (2020), 4; 278-288 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1138869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu
(Attitudes of lsp teachers at hei towards online assessment and grading)

Autori
Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Jemrić Ostojić, Ines ; Jurina Babović, Natalija

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 8 (2020), 4; 278-288

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu ; nastava stranog jezika ; visokoškolsko obrazovanje ; pandemija koronavirusa
(online assessment and grading ; foreign language teaching ; higher education ; coronavirus pandemic)

Sažetak
SAŽETAK Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi polytechnicanddesign.tvz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tolnauer-Ackermann, Tamara; Jemrić Ostojić, Ines; Jurina Babović, Natalija
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu // Polytechnic and design, 8 (2020), 4; 278-288 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09 (domaća recenzija, članak, stručni)
Tolnauer-Ackermann, T., Jemrić Ostojić, I. & Jurina Babović, N. (2020) Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Polytechnic and design, 8 (4), 278-288 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09.
@article{article, author = {Tolnauer-Ackermann, Tamara and Jemri\'{c} Ostoji\'{c}, Ines and Jurina Babovi\'{c}, Natalija}, year = {2020}, pages = {278-288}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09}, keywords = {vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu, nastava stranog jezika, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, pandemija koronavirusa}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09}, volume = {8}, number = {4}, issn = {1849-1995}, title = {Stavovi nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu}, keyword = {vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu, nastava stranog jezika, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, pandemija koronavirusa} }
@article{article, author = {Tolnauer-Ackermann, Tamara and Jemri\'{c} Ostoji\'{c}, Ines and Jurina Babovi\'{c}, Natalija}, year = {2020}, pages = {278-288}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09}, keywords = {online assessment and grading, foreign language teaching, higher education, coronavirus pandemic}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09}, volume = {8}, number = {4}, issn = {1849-1995}, title = {Attitudes of lsp teachers at hei towards online assessment and grading}, keyword = {online assessment and grading, foreign language teaching, higher education, coronavirus pandemic} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font