Pregled bibliografske jedinice broj: 1138869
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu // Polytechnic and design, 8 (2020), 4; 278-288 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1138869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika jezika struke na visokoškolskim
ustanovama o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu
(Attitudes of lsp teachers at hei towards online
assessment and grading)
Autori
Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Jemrić Ostojić, Ines ; Jurina Babović, Natalija
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 8
(2020), 4;
278-288
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu ; nastava stranog jezika ; visokoškolsko obrazovanje ; pandemija koronavirusa
(online assessment and grading ; foreign language teaching ; higher education ; coronavirus pandemic)
Sažetak
SAŽETAK Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Profili:
Ines Jemrić Ostojić
(autor)
Tamara Tolnauer Ackermann
(autor)
Natalija Jurina Babović
(autor)