Pregled bibliografske jedinice broj: 1138452
Analiza zadovoljsta ponudom turističke animacije u kamping turizmu
Analiza zadovoljsta ponudom turističke animacije u kamping turizmu // Evropska revija, 1 (2021), 13; 64-73 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1138452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljsta ponudom turističke animacije u
kamping turizmu
(Analysis of Satisfaction With the Offer of Tourist
Animation in Camping Tourism)
Autori
Rudančić, Andreja ; Sladoljev, Jerko ; Butković, Nikola
Izvornik
Evropska revija (2303-8020) 1
(2021), 13;
64-73
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kamp turizam, turistička animacija, Republika Hrvatska
(camping tourism, tourist animation, Republic of Croatia)
Sažetak
Turistička animacija, kao i turizam su vrlo osjetljive veličine, ovisne o čestim iznenađenjima i potrebama zahtjevnog tržišta. Stoga je za njihovo razumijevanje potrebno znanje cijelog spektra znanstvenih disciplina poput sociologije, ekonomije, psihologije, marketinga, financija, povijesti, ekologije, menadžmenta i sl. Za organiziranje, provođenje, te obogaćivanje sadržaja turističke ponude u kampovima, potrebno je također znanje iz već gore navedenih znanstvenih disciplina. Turistička animacija, kao novi element u turizmu, te kao dodatna ponuda u kampu, utječe kvalitetom svoje ponude na zadovoljstvo turista, a doprinosi i financijskoj koristi kamping turizma. Kako su za organiziranje i provođenje turističkih događaja u kampu odgovorni animatori, oni poput menadžera u turizmu, moraju znati upravljati iznenadnim situacijama, a svojom kreativnošću doprinositi upotpunjavanju i obogaćivanju sadržaja animacije. Cilj ovoga rada je istražiti, analizirati i opisati važnost animacije kao dodatne ponude u kamping turizmu. Stoga, pomoću anketnog upitnika, a u svrhu znanstvene vrijednosti rada, autori su proveli empirijsko istraživanje u kojem su se istražili elementi na strani ponude turističke animacije u kampovima diljem Republike Hrvatske tijekom ljetne sezone 2019.godine. Uz naglasak na ponudu na kvaliteti plaže, sanitarnim objektima, te ukupnom dojmu o kampovima, ispitanike se upitalo o zadovoljstvu ponudom animacijskih programa u kampovima. Generalni je zaključak provedenog istraživanja kako su ispitanici- kampisti uglavnom zadovoljni ponudom animacijskih programa unutar hrvatskih kampova dodijelivši im prosječnu ocjenu od 1.46. Ovi rezultati ukazuju na znakovitost ponude animacijskog programa unutar kampova kao jedan od motiva lojalnosti kampista odabranom kampu a nadasve menadžmentu kampa u povećanoj turističkoj potrošnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija