Pregled bibliografske jedinice broj: 1138408
Komunikacija u poduzetništvu: bez komunikacije nema organizacije
Komunikacija u poduzetništvu: bez komunikacije nema organizacije // Sedma međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2018 od poduzetnika do lidera / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2018. str. 398-403 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1138408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u poduzetništvu: bez komunikacije nema
organizacije
(Communication and Entrepreneurship: without
communication the is no organization)
Autori
Duraj, Ermina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Sedma međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2018 od poduzetnika do lidera
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2018, 398-403
ISBN
978-953-59508-2-0
Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.03.2018. - 31.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija ; organizacija ; odnosi ; zaposlenici ; poslodavci ; upravljanje ; kreativnost ; vještina
(communication ; organization ; relationships ; employees ; employers ; management ; creativity ; skill)
Sažetak
Dobra komunikacija temelj je svake dobre organizacije i jedna od temeljnih karakteristika uspješnih poslodavaca. Formula prema kojoj netko, da bi bio uspješan na tržištu mora pratiti svjetske trendove i razvijati se, vrijedi i kada su u pitanju odnosi unutar organizacije. Pod terminom „odnosi“ misli se na internu komunikaciju među djelatnicima, način razmjene informacija, međusobno poštovanje i uvažavanje, komunikaciju između vodstva i zaposlenika ... Ako imamo dobro uređenu komunikaciju, zasigurno imamo dobar tim, zadovoljne zaposlenike koji su ujedno i najbolji „glasnogovornici“ organizacije i njezinog poslovanja. Tema ovog znanstvenog rada je upravo istraživanje teze kako bez komunikacije nema organizacije jer su, kada sve zbrojimo i oduzmemo, temeljne zadaće svake organizacije usko vezane uz komunikaciju. Ovaj znanstvene rad donosi i kratku studiju slučaja kao primjer neprimjerene komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija