Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1138185

Matematika kroz didaktičke alate (radionica) - 2. dio


Baranović, Nives
Matematika kroz didaktičke alate (radionica) - 2. dio, 2021. (popularni rad).


CROSBI ID: 1138185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematika kroz didaktičke alate (radionica) - 2. dio
(Mathematics through didactic tools (workshop) - part 2)

Autori
Baranović, Nives

Izvornik
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2021

Ključne riječi
didaktički alati, otkrivanje, argumentiranje, dokazivanje, učenje matematike
(didactic tools, discovery, argumentation, proving, learning mathematics)

Sažetak
U prvom dijelu, služeći se slagalicom tangram (sedam geometrijskih likova), sudionici radionice su oblikovali konveksne četverokute (kvadrat, pravokutnik, paralelogram i trapez) i svoja rješenja proporcionalno prikazivali u kvadratnoj točkastoj mreži. Zatim su, koristeći zadanu duljinu stranice, odredili i usporedili opsege i površine oblikovanih likova, svoja zapažanja iskazali tvrdnjama te ih potom dokazali. U drugom dijelu su istraživali kako od savitljive žice proizvoljne duljine oblikovati trokut, pravokutnik i šesterokut najveće moguće površine te na temelju uočenog došli do objašnjenja zašto pčele grade svoje košnice u obliku pravilnih šesterostranih prizmi. U završnom dijelu se raspravljalo o nastanku Kartage i začecima izoperimetrijskog problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Sudionici predavanja i radionice su polaznici
Centra izvrsnosti iz matematike, učenici drugih i
trećih razreda srednjih škola Splitsko -
dalmatinske županije.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ci-sdz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Baranović, Nives
Matematika kroz didaktičke alate (radionica) - 2. dio, 2021. (popularni rad).
Baranović, N. (2021) Matematika kroz didaktičke alate (radionica) - 2. dio. Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2021}, keywords = {didakti\v{c}ki alati, otkrivanje, argumentiranje, dokazivanje, u\v{c}enje matematike}, title = {Matematika kroz didakti\v{c}ke alate (radionica) - 2. dio}, keyword = {didakti\v{c}ki alati, otkrivanje, argumentiranje, dokazivanje, u\v{c}enje matematike} }
@unknown{unknown, author = {Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2021}, keywords = {didactic tools, discovery, argumentation, proving, learning mathematics}, title = {Mathematics through didactic tools (workshop) - part 2}, keyword = {didactic tools, discovery, argumentation, proving, learning mathematics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font