Pregled bibliografske jedinice broj: 1137836
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave // Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju" / Kolar Billege, M. ; Letina, A. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1137836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave
(Theoretical and practical aspects of a full-day
program of education)
Autori
Kuntin, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju"
/ Kolar Billege, M. ; Letina, A. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 65-73
ISBN
978-953-8115-79-0
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava ; osnovna škola ; produženi borava
(after-school stay ; elementary school ; teaching)
Sažetak
Suvremeni način života, koji podrazumijeva produljeno radno vrijeme roditelja, iziskuje potrebu za organiziranim cjelodnevnim odgojno- obrazovnim radom škole u obliku cjelodnevne nastave. Cjelodnevnom nastavom nastoji se vrijeme provedeno u školi ispuniti aktivnostima koje će povoljno utjecati na kognitivni, psihomotorni i afektivni razvoj učenika uz pravilne izmjene aktivnoga učenja i odmora. Dinamičan nastavni proces usmjeren osobnom razvoju svakog učenika i jest jedan od ciljeva odgoja i obrazovanja. Implementacija cjelodnevne nastave u hrvatski odgojno-obrazovni sustav podrazumijeva promjenu načina izvođenja nastave kao i promjenu organizacijsko-tehničkih te infrastrukturnih uvjeta škole. Samim time i učitelji, kao glavni nositelji promjene, morat će prilagođavati i usavršavati osobni i profesionalni pristup poučavanju. U radu su uspoređena organizacijska obilježja nastave u produženom boravku i cjelodnevnoj nastavi u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije. Prikazane su dobrobiti kao i uvjeti potrebni za implementaciju te način organizacije cjelodnevne nastave unutar odgojno- obrazovnih sustava nekih zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija