Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137836

Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave


Kuntin, Petra
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave // Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju" / Kolar Billege, M. ; Letina, A. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1137836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave
(Theoretical and practical aspects of a full-day program of education)

Autori
Kuntin, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju" / Kolar Billege, M. ; Letina, A. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 65-73

ISBN
978-953-8115-79-0

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava ; osnovna škola ; produženi borava
(after-school stay ; elementary school ; teaching)

Sažetak
Suvremeni način života, koji podrazumijeva produljeno radno vrijeme roditelja, iziskuje potrebu za organiziranim cjelodnevnim odgojno- obrazovnim radom škole u obliku cjelodnevne nastave. Cjelodnevnom nastavom nastoji se vrijeme provedeno u školi ispuniti aktivnostima koje će povoljno utjecati na kognitivni, psihomotorni i afektivni razvoj učenika uz pravilne izmjene aktivnoga učenja i odmora. Dinamičan nastavni proces usmjeren osobnom razvoju svakog učenika i jest jedan od ciljeva odgoja i obrazovanja. Implementacija cjelodnevne nastave u hrvatski odgojno-obrazovni sustav podrazumijeva promjenu načina izvođenja nastave kao i promjenu organizacijsko-tehničkih te infrastrukturnih uvjeta škole. Samim time i učitelji, kao glavni nositelji promjene, morat će prilagođavati i usavršavati osobni i profesionalni pristup poučavanju. U radu su uspoređena organizacijska obilježja nastave u produženom boravku i cjelodnevnoj nastavi u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije. Prikazane su dobrobiti kao i uvjeti potrebni za implementaciju te način organizacije cjelodnevne nastave unutar odgojno- obrazovnih sustava nekih zemalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Petra Kuntin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kuntin, Petra
Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave // Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju" / Kolar Billege, M. ; Letina, A. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kuntin, P. (2020) Teorijski i praktični aspekti cjelodnevne nastave. U: Kolar Billege, M. & Letina, A. (ur.)Zbornik radova simpozija "Metodički pristupi odgoju i obrazovanju".
@article{article, author = {Kuntin, Petra}, year = {2020}, pages = {65-73}, keywords = {nastava, osnovna \v{s}kola, produ\v{z}eni borava}, isbn = {978-953-8115-79-0}, title = {Teorijski i prakti\v{c}ni aspekti cjelodnevne nastave}, keyword = {nastava, osnovna \v{s}kola, produ\v{z}eni borava}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kuntin, Petra}, year = {2020}, pages = {65-73}, keywords = {after-school stay, elementary school, teaching}, isbn = {978-953-8115-79-0}, title = {Theoretical and practical aspects of a full-day program of education}, keyword = {after-school stay, elementary school, teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font