Pregled bibliografske jedinice broj: 1137551
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1137551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual
Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u
Unreal razvojnom okruženju
(Comparison of Blueprint Visual Scripting and C ++
programming languages in the process of computer
game development in Unreal development environment)
Autori
Ravnik, David
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
14.07
Godina
2021
Stranica
73
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
razvoj računalne igre ; Blueprint Visual Scripting ; C++ ; Unreal
(computer game development ; Blueprint Visual Scripting ; C++ ; Unreal)
Sažetak
Razvojem sve većeg broja programskih proizvoda za razvoj video igara performanse istih postaju sve bitnije kako bi razvojna okruženja ostala konkurentna na tržištu. Unreal Engine 4 (razvojno okruženje) jedna je od platformi za razvoj računalnih igara i za razliku od većine razvojnih okruženja, sadrži 2 programska jezika unutar softvera koji se značajno razlikuju po procesu izrade, tijeku rada, brzini i kvaliteti izvedbe konačne igre. Cilj ovog diplomskog rada je usporedba programskih jezika C++ i Blueprint u Unreal 4 razvojnom okruženju. U svrhu usporedbe izrađene su dvije računalne igre koje se ne razlikuju izgledom i rasporedom razina, već je jedina razlika u pozadini, odnosno u programskim jezicima koji pokreću mehanike igara. Kroz rad je dokumentiran i uspoređen razvoj igara u oba programska jezika, te su analizirane prednosti i nedostatci finalnih igara i uspoređene su njihove performanse. Nakon analize broja slika u sekundi i utjecaja broja objekata na performanse igara u oba programska jezika vidljivo je da C++ programski jezik ima bolje performanse u finalnoj igri, a istovremeno je razvoj igre u ovom programskom jeziku brži i u mnogim slučajevima i jednostavan u odnosu na Blueprint programski jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti