Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137551

Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju


Ravnik, David
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula


CROSBI ID: 1137551 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju
(Comparison of Blueprint Visual Scripting and C ++ programming languages in the process of computer game development in Unreal development environment)

Autori
Ravnik, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet informatike u Puli

Mjesto
Pula

Datum
14.07

Godina
2021

Stranica
73

Mentor
Orehovački, Tihomir

Ključne riječi
razvoj računalne igre ; Blueprint Visual Scripting ; C++ ; Unreal
(computer game development ; Blueprint Visual Scripting ; C++ ; Unreal)

Sažetak
Razvojem sve većeg broja programskih proizvoda za razvoj video igara performanse istih postaju sve bitnije kako bi razvojna okruženja ostala konkurentna na tržištu. Unreal Engine 4 (razvojno okruženje) jedna je od platformi za razvoj računalnih igara i za razliku od većine razvojnih okruženja, sadrži 2 programska jezika unutar softvera koji se značajno razlikuju po procesu izrade, tijeku rada, brzini i kvaliteti izvedbe konačne igre. Cilj ovog diplomskog rada je usporedba programskih jezika C++ i Blueprint u Unreal 4 razvojnom okruženju. U svrhu usporedbe izrađene su dvije računalne igre koje se ne razlikuju izgledom i rasporedom razina, već je jedina razlika u pozadini, odnosno u programskim jezicima koji pokreću mehanike igara. Kroz rad je dokumentiran i uspoređen razvoj igara u oba programska jezika, te su analizirane prednosti i nedostatci finalnih igara i uspoređene su njihove performanse. Nakon analize broja slika u sekundi i utjecaja broja objekata na performanse igara u oba programska jezika vidljivo je da C++ programski jezik ima bolje performanse u finalnoj igri, a istovremeno je razvoj igre u ovom programskom jeziku brži i u mnogim slučajevima i jednostavan u odnosu na Blueprint programski jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ravnik, David
Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
Ravnik, D. (2021) 'Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja računalne igre u Unreal razvojnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravnik, David}, year = {2021}, pages = {73}, keywords = {razvoj ra\v{c}unalne igre, Blueprint Visual Scripting, C++, Unreal}, title = {Usporedba programskih jezika Blueprint Visual Scripting i C++ u procesu razvoja ra\v{c}unalne igre u Unreal razvojnom okru\v{z}enju}, keyword = {razvoj ra\v{c}unalne igre, Blueprint Visual Scripting, C++, Unreal}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravnik, David}, year = {2021}, pages = {73}, keywords = {computer game development, Blueprint Visual Scripting, C++, Unreal}, title = {Comparison of Blueprint Visual Scripting and C ++ programming languages in the process of computer game development in Unreal development environment}, keyword = {computer game development, Blueprint Visual Scripting, C++, Unreal}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font