Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137425

Stavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji


Brod, Lidija
Stavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1137425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji
(Teachers' attitudes towards the inclusion of students with special needs / disabilities in secondary vocational schools in Osijek-Baranja County)

Autori
Brod, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
24.02

Godina
2021

Stranica
77

Mentor
Mrnjaus, Kornelija ; Martinac Dorčić, Tamara

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; učenici s posebnim potrebama ; učenici s teškoćama u razvoju ; strukovne škole
(inclusive education ; students with special needs ; students with disabilities ; vocational schools)

Sažetak
Implementacija inkluzivnog obrazovanja jedan je od velikih izazova s kojim se suočava današnji obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj i zbog toga se kao važno pitanje nameće pripremljenost nastavnika kao jedan od najznačajnih čimbenika za implementaciju inkluzije u obrazovnom sustavu. Pripremljenost nastavnika važna je i zbog toga što inkluzija nameće potrebu adaptacije sredine na osobe drugačijeg socijalnog, kulturnog i zdravstvenog statusa. U prvom dijelu rada prikazana su teorijska polazišta inkluzije i njezine odrednice, zakonski okviri obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju, glavni aspekti poučavanja i planiranja rada učenika s teškoćama u razvoju te uloga nastavnika u inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u srednjoškolskom obrazovanju. U drugom dijelu rada provedeno je istraživanje među nastavnicima srednjih strukovnih škola na području Osječko- baranjske županije o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovne programe. Cilj rada bio je ispitati stavove nastavnika srednjih strukovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovne programe srednjih strukovnih škola, a istraživanje je provedeno na uzorku od 215 ispitanika, nastavnika strukovnih i općeobrazovnih predmeta. Istraživanje je provedeno pomoću mrežnog upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju da nastavnici iskazuju razmjerno pozitivne stavove prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u srednje strukovne škole, međutim, dostupnu podršku za rad s učenicima s teškoćama u razvoju procjenjuju iznimno niskom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brod, Lidija
Stavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Brod, L. (2021) 'Stavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brod, Lidija}, year = {2021}, pages = {77}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, strukovne \v{s}kole}, title = {Stavovi nastavnika o inkluziji u\v{c}enika s posebnim potrebama / s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju u srednjim strukovnim \v{s}kolama u Osje\v{c}ko-baranjskoj \v{z}upaniji}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, strukovne \v{s}kole}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brod, Lidija}, year = {2021}, pages = {77}, keywords = {inclusive education, students with special needs, students with disabilities, vocational schools}, title = {Teachers' attitudes towards the inclusion of students with special needs / disabilities in secondary vocational schools in Osijek-Baranja County}, keyword = {inclusive education, students with special needs, students with disabilities, vocational schools}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font