Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137419

Uloga pedagoga u promicanju dječjih prava u predškolskoj ustanovi


Mihoci Vidoš, Ivana
Uloga pedagoga u promicanju dječjih prava u predškolskoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1137419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga pedagoga u promicanju dječjih prava u predškolskoj ustanovi
(The role of pedagogues in promoting children's rights in preschool)

Autori
Mihoci Vidoš, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.05

Godina
2019

Stranica
107

Mentor
Mrnjaus, Kornelija

Ključne riječi
pedagog ; predškolska ustanova ; ljudska prava, odgoj i obrazovanje za ljudska prava
(pedagogue ; preschool institution ; human rights, human rights education)

Sažetak
Odgoj i obrazovanje za ljudska prava sastavni je dio svakog predškolskog programa. Promicanje ljudskih prava jedan je od najvažnijih aspekata rada predškolske ustanove. Sukladno tome, pedagog kao najšire profiliran odgojno-obrazovni djelatnik u okviru svog rada sudjeluje na svim razinama implementacije odgoja i obrazovanja za ljudska prava koje uključuju planiranje, praćenje i evaluaciju programa. Njegova je najvažnija zadaća u okviru promicanja ljudskih prava praćenje načina zaštite, promicanja i ostvarivanja ljudskih prava u predškolskoj ustanovi. Sukladno tome, cilj je ovog kvalitativnog istraživanja dobiti uvid u perspektivu i mišljenje pedagoga o važnosti programa za promicanje ljudskih prava u predškolskim ustanovama te o vlastitom iskustvu u provođenju istih. Želja je istraživača putem intervjua prikupiti podatke o znanju i kompetencijama koje pedagozi stječu u svojem formalnom obrazovanju te koje su smjernice i prijedlozi za kvalitetnije provođenje programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava u predškolskoj ustanovi. Rezultati istraživanja pokazali su potrebu za proširenjem znanja i kompetencija sudionice u ovom području. Također, nameće se potreba osuvremenjivanja zakonske regulative te veće uključenosti predškolskih ustanova i transparentnosti provedenih programa kroz bolju razmjenu iskustava. Sudionica pritom kao preporuke bolje implementacije odgoja i obrazovanja za ljudska prava navodi nekoliko čimbenika poput aktivnog uključenja djeteta i stvaranja primjerenog ozračja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Kornelija Mrnjaus (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihoci Vidoš, Ivana
Uloga pedagoga u promicanju dječjih prava u predškolskoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Mihoci Vidoš, I. (2019) 'Uloga pedagoga u promicanju dječjih prava u predškolskoj ustanovi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihoci Vido\v{s}, Ivana}, year = {2019}, pages = {107}, keywords = {pedagog, pred\v{s}kolska ustanova, ljudska prava, odgoj i obrazovanje za ljudska prava}, title = {Uloga pedagoga u promicanju dje\v{c}jih prava u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {pedagog, pred\v{s}kolska ustanova, ljudska prava, odgoj i obrazovanje za ljudska prava}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihoci Vido\v{s}, Ivana}, year = {2019}, pages = {107}, keywords = {pedagogue, preschool institution, human rights, human rights education}, title = {The role of pedagogues in promoting children's rights in preschool}, keyword = {pedagogue, preschool institution, human rights, human rights education}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font