Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137418

Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju


Pribanić, Antonela
Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1137418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju
(Pedagogues' perceptions of their role in career guidance)

Autori
Pribanić, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.06

Godina
2021

Stranica
88

Mentor
Mrnjaus, Kornelija

Ključne riječi
uloga pedagoga u profesionalnom usmjeravanju ; percepcija pedagoga o profesionalnom usmjeravanju ; percepcija pedagoga o svojoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju
(the role of pedagogues in professional guidance ; pedagogue's perception of professional guidance ; pedagogue's perception of their role in professional guidance)

Sažetak
Profesionalno usmjeravanje je proces s kojim se pojedinac susreće tijekom svog profesionalnog razvoja. Jedan od prvih načina uključivanja u ovaj proces odvija se još u osnovnoj školi. Tada glavnu ulogu u provođenju ovog procesa preuzimaju stručni suradnici u odgojno-obrazovni institucijama, u Hrvatskoj najčešće pedagozi. S obzirom na njihovu ulogu u ovom procesu važno je otkriti na koji je način oni sami percipiraju, jer o njihovoj percepciji ovisi i način na koji će provoditi ovaj proces s učenicima. Tako je cilj ovog rada i provedenog istraživanja ispitati i analizirati percepciju pedagoga u osnovnim školama u gradu Rijeci o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju. Istraživanje je provedeno na 11 od 14 pedagoga zaposlenih u osnovnim školama na području grada Rijeke te su podaci prikupljani online anketiranjem. Rezultati pokazuju kako se pedagozi u riječkim osnovnim školama smatraju kompetentnim za provođenjem profesionalnog usmjeravanja te smatraju kako bi se profesionalno usmjeravanje trebalo provoditi u školama. Također, metode koje primjenjuju prilikom provođenja ovog procesa se razlikuju između sudionika, a visoko vrednuju suradnju s drugim dionicima ovog procesa, prvenstveno s učenicima. Rezultati su pokazali kako vlastitu ulogu u profesionalnom usmjeravanju učenika smatraju značajnijom od većine drugih dionika ovog procesa te smatraju kako je njihova uloga izuzetno korisna u profesionalnom usmjeravanju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Kornelija Mrnjaus (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repository.ffri.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pribanić, Antonela
Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Pribanić, A. (2021) 'Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribani\'{c}, Antonela}, year = {2021}, pages = {88}, keywords = {uloga pedagoga u profesionalnom usmjeravanju, percepcija pedagoga o profesionalnom usmjeravanju, percepcija pedagoga o svojoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju}, title = {Percepcija pedagoga o njihovoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju}, keyword = {uloga pedagoga u profesionalnom usmjeravanju, percepcija pedagoga o profesionalnom usmjeravanju, percepcija pedagoga o svojoj ulozi u profesionalnom usmjeravanju}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribani\'{c}, Antonela}, year = {2021}, pages = {88}, keywords = {the role of pedagogues in professional guidance, pedagogue's perception of professional guidance, pedagogue's perception of their role in professional guidance}, title = {Pedagogues' perceptions of their role in career guidance}, keyword = {the role of pedagogues in professional guidance, pedagogue's perception of professional guidance, pedagogue's perception of their role in professional guidance}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font