Pregled bibliografske jedinice broj: 1137200
The Didactics of the History of Recent Violent Conflicts and their Presentation according to the Example of Several History Curriculums and with Reference to the Croatian Case
The Didactics of the History of Recent Violent Conflicts and their Presentation according to the Example of Several History Curriculums and with Reference to the Croatian Case // Časopis za suvremenu povijest, 53 (2021), 2; 441-466 (recenziran, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1137200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Didactics of the History of Recent Violent
Conflicts and their Presentation according to the
Example of Several History Curriculums and with
Reference to the Croatian Case
Autori
Švigir, Domagoj
Izvornik
Časopis za suvremenu povijest (0590-9597) 53
(2021), 2;
441-466
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
conflict ; curriculum ; history teaching ; controversial and sen- sitive topics
Sažetak
U radu se analiziraju istraživanja kurikuluma na primjeru nekoliko zemalja koje su u bliskoj prošlosti prošle iznimno traumatične nasilne sukobe poput rata, genocida ili građanskoga rata. Naglasak je na nasilnim sukobima iz bliže prošlosti. U skladu s takvom analizom otvoreno je i pitanje gdje u odnosu na druge stoji hrvatski kurikulum povijesti iz 2019. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus