Pregled bibliografske jedinice broj: 1137167
Rizični čimbenici odrastanja i mogućnosti mladih - razmjena iskustva u provođenju školskog projekta
Rizični čimbenici odrastanja i mogućnosti mladih - razmjena iskustva u provođenju školskog projekta // 27. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA "Psihologija i digitalni svijet" Knjiga sažetaka / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 246-246 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1137167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rizični čimbenici odrastanja i mogućnosti mladih -
razmjena iskustva u provođenju školskog projekta
(Risk factors of growing up and opportunities of
young people - Review of school project
implementation)
Autori
Zlatić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
27. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA "Psihologija i digitalni svijet" Knjiga sažetaka
/ Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019, 246-246
ISBN
978-953-55079-9-4
Skup
27. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija i digitalni svijet
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.11.2019. - 09.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
socio-emocionalne kompetencije učenika ; rizični i zaštitni čimbenici u razvoju ; komunikacijske vještine ; suočavanje sa stresom
(socio-emotional competencies of students ; risk and protective factors in development ; communication skills ; coping with stress)
Sažetak
U današnje vrijeme bilježimo porast problema mentalnog zdravlja među mladima. Djelom je taj porast rezultat sve brojnijih stresora s kojima se mladi susreću, ali i štetnog utjecaja medija i društvenih mreža. I dok se provode brojne reforme koje bi trebale osuvremeniti obrazovni sustav i učiniti ga funkcionalnijim, često se u njima zaboravlja sustavno pristupiti razvoju socio- emocionalnih kompetencija učenika. Stručni suradnici u školama zato su nerijetko prepušteni sebi samima u kreiranju preventivnih ili intervencijskih mjera, s ciljem uspostave što većeg broja zaštitnih faktora kao preduvjeta zdravog, odgovornog i sretnog odrastanja. Kroz razgovor sa zainteresiranim sudionicima Psihošpancira, razmijenit ćemo iskustva u provođenju jednog takvog školskog projekta koji je osmišljen kao ciklus od triju radionica namijenjenih učenicima prvih i drugih razreda srednje škole. U prvoj projektnoj radionici, učenike se upoznaje s oblicima rizičnih ponašanja i stanja koja utječu na razvoj poremećaja u funkcioniranju adolescenata. Druga je radionica posvećena uvježbavanju primjerenih načina reagiranja u odupiranju negativnom vršnjačkom pritisku, uz raspravu o tome koliko vršnjaci utječu na svakodnevne odluke i ponašanje adolescenta. U posljednjoj se radionici nastoji osvijestiti potencijalno stresne događaje u životu adolescenata, utvrditi strategije koje adolescenti najčešće koriste u suočavanju sa stresom te raspraviti o najučinkovitijim strategijama suočavanja sa stresom. Sudionici su pozvani komentirati i navesti primjere svojih dobrih praksi, kao i izazove s kojima se suočavaju pri osmišljavanju ili provođenju sličnih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Luka Zlatić
(autor)