Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137165

Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave


Gačal, Hana; Zlatić, Luka
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave // Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke / Bogdan, Andreja i suradnici (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2020. str. 273-278


CROSBI ID: 1137165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave
(Student satisfaction with online teaching, mental health of students during the new coronavirus pandemic (SARS-CoV-2) and factors related to the success of online teaching.)

Autori
Gačal, Hana ; Zlatić, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke

Urednik/ci
Bogdan, Andreja i suradnici

Izdavač
Hrvatska psihološka komora

Grad
Zagreb

Godina
2020

Raspon stranica
273-278

ISBN
978-953-49226-1-3

Ključne riječi
zadovoljstvo studenata ; online nastava ; mentalno zdravlje ; koronavirus
(student satisfaction ; online teaching ; mental health ; coronavirus pandemic)

Sažetak
Pandemija novog koronavirusa (SARS-CoV-2) doprinijela je brojnim promjenama uobičajenog načina života. Prilično zanemarena populacija koja nije ostala imuna na navedene promjene jesu studenti. Nakon proglašenja epidemije na području Republike Hrvatske, visoka učilišta su počela implementirati nastavu na daljinu, a studente su zahvatile neizbježne promjene uobičajenog načina studiranja. Predavanja, seminari i vježbe započeli su se izvoditi u online okruženju, pri čemu se način rada različitih nastavnika mogao značajno razlikovati. Neki nastavnici mogu biti skloniji unaprijed snimiti predavanja, neki ih održavati u realnom vremenu, a neki studentima samo podijeliti nastavne materijale. Nadalje, kako bi izvođenje online nastave bilo što učinkovitije, sugerira se koristiti nove platforme i aplikacije s kojima studenti do tada možda nisu bili upoznati. Osim toga, samim uvođenjem nastave na daljinu uvelike se mijenja studentski život i standard. To posebno može biti stresno za studente prvih godina koji su zbog studija preselili u drugi grad i još nemaju izgrađenu društvenu mrežu te im odlasci na predavanja služe i u svrhu socijalizacije. Navedeni faktori povezani s izvođenjem online nastave mogu rezultirati različitim posljedicama na uspješnost studenata u izvršavanju akademskih obveza, ali i na njihovo mentalno zdravlje. Upravo je zbog toga važno mjeriti zadovoljstvo nastavom na daljinu, ali i ispitivati mentalno zdravlje studenata u izvanrednim okolnostima, kao što je i ova uzrokovana pandemijom novog koronavirusa (SARS-CoV-2). Stoga ćemo u ovom pregledu literature pružiti preporuke za izvođenje nastave na daljinu, kako bi se osigurala njezina kvaliteta te očuvalo mentalno zdravlje i dobrobit studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Hana Gačal (autor)

Avatar Url Luka Zlatić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.psiholoska-komora.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gačal, Hana; Zlatić, Luka
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave // Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke / Bogdan, Andreja i suradnici (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2020. str. 273-278
Gačal, H. & Zlatić, L. (2020) Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave. U: Bogdan, A. (ur.) Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke. Zagreb, Hrvatska psihološka komora, str. 273-278.
@inbook{inbook, author = {Ga\v{c}al, Hana and Zlati\'{c}, Luka}, editor = {Bogdan, A.}, year = {2020}, pages = {273-278}, keywords = {zadovoljstvo studenata, online nastava, mentalno zdravlje, koronavirus}, isbn = {978-953-49226-1-3}, title = {Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i \v{c}imbenici vezani uz uspje\v{s}nost provedbe online nastave}, keyword = {zadovoljstvo studenata, online nastava, mentalno zdravlje, koronavirus}, publisher = {Hrvatska psiholo\v{s}ka komora}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ga\v{c}al, Hana and Zlati\'{c}, Luka}, editor = {Bogdan, A.}, year = {2020}, pages = {273-278}, keywords = {student satisfaction, online teaching, mental health, coronavirus pandemic}, isbn = {978-953-49226-1-3}, title = {Student satisfaction with online teaching, mental health of students during the new coronavirus pandemic (SARS-CoV-2) and factors related to the success of online teaching.}, keyword = {student satisfaction, online teaching, mental health, coronavirus pandemic}, publisher = {Hrvatska psiholo\v{s}ka komora}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font