Pregled bibliografske jedinice broj: 1137165
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno zdravlje studenata tijekom pandemije novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz uspješnost provedbe online nastave // Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke / Bogdan, Andreja i suradnici (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2020. str. 273-278
CROSBI ID: 1137165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata online nastavom, mentalno
zdravlje studenata tijekom pandemije novog
koronavirusa (SARS-CoV-2) i čimbenici vezani uz
uspješnost provedbe online nastave
(Student satisfaction with online teaching, mental
health of students during the new coronavirus
pandemic (SARS-CoV-2) and factors related to the
success of online teaching.)
Autori
Gačal, Hana ; Zlatić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Koronavirus i mentalno zdravlje: psihološki aspekti, savjeti i preporuke
Urednik/ci
Bogdan, Andreja i suradnici
Izdavač
Hrvatska psihološka komora
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
273-278
ISBN
978-953-49226-1-3
Ključne riječi
zadovoljstvo studenata ; online nastava ; mentalno zdravlje ; koronavirus
(student satisfaction ; online teaching ; mental health ; coronavirus pandemic)
Sažetak
Pandemija novog koronavirusa (SARS-CoV-2) doprinijela je brojnim promjenama uobičajenog načina života. Prilično zanemarena populacija koja nije ostala imuna na navedene promjene jesu studenti. Nakon proglašenja epidemije na području Republike Hrvatske, visoka učilišta su počela implementirati nastavu na daljinu, a studente su zahvatile neizbježne promjene uobičajenog načina studiranja. Predavanja, seminari i vježbe započeli su se izvoditi u online okruženju, pri čemu se način rada različitih nastavnika mogao značajno razlikovati. Neki nastavnici mogu biti skloniji unaprijed snimiti predavanja, neki ih održavati u realnom vremenu, a neki studentima samo podijeliti nastavne materijale. Nadalje, kako bi izvođenje online nastave bilo što učinkovitije, sugerira se koristiti nove platforme i aplikacije s kojima studenti do tada možda nisu bili upoznati. Osim toga, samim uvođenjem nastave na daljinu uvelike se mijenja studentski život i standard. To posebno može biti stresno za studente prvih godina koji su zbog studija preselili u drugi grad i još nemaju izgrađenu društvenu mrežu te im odlasci na predavanja služe i u svrhu socijalizacije. Navedeni faktori povezani s izvođenjem online nastave mogu rezultirati različitim posljedicama na uspješnost studenata u izvršavanju akademskih obveza, ali i na njihovo mentalno zdravlje. Upravo je zbog toga važno mjeriti zadovoljstvo nastavom na daljinu, ali i ispitivati mentalno zdravlje studenata u izvanrednim okolnostima, kao što je i ova uzrokovana pandemijom novog koronavirusa (SARS-CoV-2). Stoga ćemo u ovom pregledu literature pružiti preporuke za izvođenje nastave na daljinu, kako bi se osigurala njezina kvaliteta te očuvalo mentalno zdravlje i dobrobit studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin