Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137075

Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka


Šunjo, Mislav
Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1137075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka
(A mobile educational game for plant recognition)

Autori
Šunjo, Mislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
07.07

Godina
2021

Stranica
42

Mentor
Milašinović, Boris

Ključne riječi
Android ; biljke ; zadatak ; umjetna inteligencija ; prepoznavanje ; učitelj ; učenik
(Android ; plants ; task ; artificial intelligence ; recognition ; teacher ; student)

Sažetak
Izrada Android aplikacije kojoj je cilj ponuditi učiteljima mogućnost educiranja učenika o biljkama u prirodi putem zadataka koje će im zadati u obliku popisa biljaka koje je potrebno pronaći. Aplikacija nakon slikanja biljke pomoću umjetne inteligencije prepoznaje biljku i prikazuje korisniku rezultate. Kroz aplikaciju je moguće provesti testiranje učenika o poznavanju biljaka u svom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Boris Milašinović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šunjo, Mislav
Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Šunjo, M. (2021) 'Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}unjo, Mislav}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {Android, biljke, zadatak, umjetna inteligencija, prepoznavanje, u\v{c}itelj, u\v{c}enik}, title = {Mobilna aplikacija za edukativnu igru prepoznavanja biljaka}, keyword = {Android, biljke, zadatak, umjetna inteligencija, prepoznavanje, u\v{c}itelj, u\v{c}enik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}unjo, Mislav}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {Android, plants, task, artificial intelligence, recognition, teacher, student}, title = {A mobile educational game for plant recognition}, keyword = {Android, plants, task, artificial intelligence, recognition, teacher, student}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font