Pregled bibliografske jedinice broj: 1137031
Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave
Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu nastave // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 89-114 doi:10.21464/mo.28.1.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1137031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Definiranje i uporaba nazivlja za e-izvedbu
nastave
(Defining and using terms for e-teaching modalities)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka ; Jukić, Tonća
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 28
(2021), 1;
89-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje, e-poučavanje, e-nastava, mrežna nastava, online nastava, virtualna nastava, nastava na daljinu
(e-learning, e-teaching, e-classes, web based teaching, online teaching, virtual teaching, distance education)
Sažetak
Nastava koja se zbog pandemije uzrokovane koronavirusom u hrvatskim školama i na hrvatskim sveučilištima u drugom polugodištu školske odnosno u ljetnom semestru akademske godine 2019./2020. odvijala na mreži u javni i stručni diskurs unijela je različite, katkada istoznačne, katkada bliskoznačne, katkada nedovoljno precizne nazive, što dovodi do potrebe preispitivanja njihova značenja i opsega pojma na koji se oni odnose. Kako bi se pridonijelo preciznijoj uporabi nazivlja za e- izvedbu nastave, u ovome radu pozornost je stoga ponajprije posvećena definiranju sedam izabranih naziva, a potom su postupkom pretraživanja mrežnih stranica na hrvatskome jeziku po ključnim riječima izdvojeni primjeri njihove uporabe. Posrijedi su nazivi e-učenje, e-poučavanje, e-nastava, mrežna nastava, online nastava, virtualna nastava i nastava na daljinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus