Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1136888

Promišljanja učitelja o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire


Vujević, Marina
Promišljanja učitelja o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1136888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promišljanja učitelja o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire
(The attitude of primary school teachers towards the relationship between creativity and critical thinking during required reading lessons)

Autori
Vujević, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
12.07

Godina
2021

Stranica
57

Mentor
Odža, Ivana

Ključne riječi
kreativnost, kritičko mišljenje, lektira, čitanje
(creativity, critical thinking, reading lessons, required reading)

Sažetak
Kreativnost i kritičko mišljenje smatraju se veoma važnim kompetencijama u 21. stoljeću. Kompetencije su to koje se isprepliću te ovise jedna o drugoj. Ključno je poticati i razvijati navedene kompetencije od najranije dobi. Brojni su načini poticanja i razvijanja kreativnosti i kritičkoga mišljenja djece i mladih. Uz roditelje, veliku ulogu ima odgojno-obrazovni sustav. Provedenim istraživanjem željeli smo ispitati mišljenja i stavove učitelja razredne nastave o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire s obzirom na godine radnoga staža. Kako bismo ostvarili navedeni cilj istraživanja upotrijebili smo kvalitativnu metodu istraživanja – polustrukturirani intervju. U ovome istraživanju sudjelovalo je četrnaest ispitanika iz različitih osnovnih škola. Trinaest ispitanika bilo je ženskoga spola, dok je jedan ispitanik bio muškoga spola. Također, ispitanici se razlikuju prema godinama radnoga staža (s manjim brojem radnoga staža do onih koji su pred mirovinom). Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju kako učitelji (bez obzira na godine radnoga staža) učestalo upotrebljavaju kreativni pristup lektiri te smatraju kako njime potiču razvoj kritičkoga mišljenja. Nadalje, ovim radom želimo osvijestiti važnost razvoja kreativnosti i kritičkoga promišljanja kroz čitanje školske lektire te potaknuti učitelje da obogate svoj pristup lektiri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujević, Marina
Promišljanja učitelja o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
Vujević, M. (2021) 'Promišljanja učitelja o odnosu kreativnosti i kritičkoga mišljenja na primjeru nastave lektire', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujevi\'{c}, Marina}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {kreativnost, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, lektira, \v{c}itanje}, title = {Promi\v{s}ljanja u\v{c}itelja o odnosu kreativnosti i kriti\v{c}koga mi\v{s}ljenja na primjeru nastave lektire}, keyword = {kreativnost, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, lektira, \v{c}itanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujevi\'{c}, Marina}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {creativity, critical thinking, reading lessons, required reading}, title = {The attitude of primary school teachers towards the relationship between creativity and critical thinking during required reading lessons}, keyword = {creativity, critical thinking, reading lessons, required reading}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font