Pregled bibliografske jedinice broj: 1136859
Korištenje Jupyter bilježnica u pripremi interaktivnih nastavnih materijala iz matematike
Korištenje Jupyter bilježnica u pripremi interaktivnih nastavnih materijala iz matematike // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH / - Zagreb : Školska knjiga, 2018 / prof. dr.sc. Željka Milin Šipuš (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 194-195 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1136859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje Jupyter bilježnica u pripremi interaktivnih nastavnih materijala iz matematike
(Using Jupyter notebooks in the preparation of interactive teaching materials in mathematics)
Autori
Žgaljić Keko, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH / - Zagreb : Školska knjiga, 2018
/ Prof. dr.sc. Željka Milin Šipuš - Zagreb : Školska knjiga, 2018, 194-195
ISBN
978-953-6862-30-6
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Python, Jupyter notebook, e-učenje, obične diferencijalne jednadžbe
(Python, Jupyter notebook, e-learning, ordinary differential equations)
Sažetak
U ovom predavanju prikazano je kako koristiti Jupyter bilježnice u nastavi visokoškolske matematike. Kao modelni primjer prikazana je jedna Jupyter bilježnica s elementima teksta, programskog koda, videa te interaktivnih grafova, uz objašnjenja o tehničkim detaljima i detaljima metodičkog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ana Žgaljić Keko
(autor)