Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1136838

Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja


Veić, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Jandrić, Sanja
Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 575-585 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1136838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja
(Multidisciplinary approach in inclusion of parents of children with disabilities in determination of appropriate education program)

Autori
Veić, Vedrana ; Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Jandrić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021, 575-585

Skup
XII. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

Mjesto i datum
Sunčana obala, Bugarska, 25.06.2021. - 27.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijete s teškoćama u razvoju ; multidisciplinarni pristup ; određivanje primjerenog odgoja i obrazovanja
(child with developmental difficulties ; multidisciplinary approach ; determining appropriate method of education)

Sažetak
Određivanje primjerenog programa odgoja i obrazovanja predstavlja izazov koje uvelike ovisi o kvaliteti suradnje između stručnjaka, roditelja i djeteta kojemu se određuje primjereni program odgoja i obrazovanja. Suradnja između stručnjaka i roditelja poželjna je i neizbježna te utječe na obrazovni put djeteta. Cilj ovoga rada je prikazati važnost multidisciplinarnog pristupa u postupku određivanja primjerenog programa odgoja i obrazovanja. Brojni roditelji potvrđuju teškoće i nedovoljno kvalitetnu suradnju prilikom donošenja odluke o primjernom programu obrazovanja i obrazovanja za njihovo dijete. Dijagnostička obrada se odvija kroz multidisciplinarni pristup upravo iz razloga što ovakav pristup doprinosi kvalitetnoj dijagnostici i odluci o primjerenom programu odgoja i obrazovanja. Primjereni programi odgoja i obrazovanja učenika su: redoviti program uz individualizirane postupke, redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke, posebni program uz individualizirane postupke, posebni programi za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke, a ostvaruju se u: redovitome razrednom odjelu, dijelom u redovitome, a dijelom u posebnome razrednom odjelu, posebnome razrednom odjelu, odgojno- obrazovnoj skupini (NN, 24/2015). Pitanje je koje su usluge dostupne roditeljima djece s teškoćama u njihovim sredinama i koliko su roditelji i djeca uključeni u odluke koje se njih tiču. Multidisciplinarnim pristupom i timskim radom stručnjaka mogu se rano detektirati teškoće i tako povoljno utjecati na razvojne/obrazovne ishode. Cilj je minimaliziranje teškoća i unapređenje djetetovih kompetencija, povećanje funkcionalnosti ponašanja, ali i podrška obitelji. Multidisciplinarni pristup u odgojno- obrazovnom procesu najčešće podrazumijeva međusektorsku suradnju između stručnjaka različitih profila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Klinički bolnički centar Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Veić, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Jandrić, Sanja
Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 575-585 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Veić, V., Krampač-Grljušić, A. & Jandrić, S. (2021) Multidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik.
@article{article, author = {Vei\'{c}, Vedrana and Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Jandri\'{c}, Sanja}, year = {2021}, pages = {575-585}, keywords = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, multidisciplinarni pristup, odre\djivanje primjerenog odgoja i obrazovanja}, title = {Multidisciplinarni pristup u uklju\v{c}ivanju roditelja djece s te\v{s}ko\'{c}ama pri odre\djivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja}, keyword = {dijete s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, multidisciplinarni pristup, odre\djivanje primjerenog odgoja i obrazovanja}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ana obala, Bugarska} }
@article{article, author = {Vei\'{c}, Vedrana and Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Jandri\'{c}, Sanja}, year = {2021}, pages = {575-585}, keywords = {child with developmental difficulties, multidisciplinary approach, determining appropriate method of education}, title = {Multidisciplinary approach in inclusion of parents of children with disabilities in determination of appropriate education program}, keyword = {child with developmental difficulties, multidisciplinary approach, determining appropriate method of education}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ana obala, Bugarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font