Pregled bibliografske jedinice broj: 1136771
ETwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj
eTwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1136771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ETwinning u obrazovanju budućih učitelja u
Hrvatskoj
(ETwinning in Teacher Education in Croatia)
Autori
Jurković, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2020
Stranica
32
Mentor
Milković, Ivana ; Hanžić Deda, Silvija
Ključne riječi
eTwinning, Inicijativa za početno obrazovanje učitelja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, web alati, Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU)
(eTwinning, Teacher Training Initiative, information and communication technology, web tools, Agency for Mobility and EU Programmes (AMPEU))
Sažetak
U vrijeme kada se učitelji suočavaju s mnogobrojnim promjenama u obrazovanju te su u potrazi za novim kompetencijama, platforma eTwinning pruža im sigurno mjesto za suradnju s učiteljima na području Europe. Učitelji teže neprestanom usavršavanju i razvijanju vlastitih mogućnosti kako bi proces poučavanja učinili što zanimljivijim za učenike. Kao dobar primjer mogućeg usavršavanja budućih učitelja, na učiteljske fakultete uvodi se 'Inicijativa za početno obrazovanje učitelja' u suradnji s Agencijom za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU). Cilj ovoga istraživanja je opisati razvoj eTwinninga te utvrditi razinu kvalitete postupaka upoznavanja eTwinning platforme iz perspektive budućih učitelja, tj. studenata učiteljskih fakulteta koji su sudjelovali u izbornom kolegiju eTwinning i nastava u akademskoj godini 2019. / 2020., a time bili i dio spomenute Inicijative. eTwinning kao dobar primjer projektne nastave potiče učenike na suradnju i toleranciju te na usvajanje međukulturnih kompetencija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 22 budućih učitelja, 21 studentice i 1 studenta, na 4. i 5. godini Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Cilj je bio i istražiti uspješnost provedbe eTwinninga i Inicijative za početno obrazovanje učitelja u Republici Hrvatskoj promatrano iz perspektive eTwinning ambasadorice, Nataše Ljubić Klemše i viših stručnih savjetnica iz Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), Ane Pavlić i Ane Perišić, te saznati daljnje planove Agencije za unaprjeđenje platforme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb