Pregled bibliografske jedinice broj: 1136676
Mogućnost djelovanja predškolske ustanove na pripremljenost za polazak u školu
Mogućnost djelovanja predškolske ustanove na pripremljenost za polazak u školu // Pedagoški rad : časopis za pedagoška i kulturno- prosvjetna pitanja, 45 (1990), 4; 477-483 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1136676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost djelovanja predškolske ustanove na
pripremljenost za polazak u školu
(A possibility of the preschool institution
effecting readiness for school entrance)
Autori
Kozjak, Zlatka ; Rendulić, Dina
Izvornik
Pedagoški rad : časopis za pedagoška i kulturno- prosvjetna pitanja (0031-384X) 45
(1990), 4;
477-483
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pripremljenost za polazak u školu ; predškolska dob
(readiness for school entrance ; preschool age)
Sažetak
Ispitivanje je provedeno u DC Maslačak 1987.-1989., na 130 djece, prosječne dobi 6 godina i 5 mjeseci, polaznika primarnog i minimalnog programa predškolskog odgoja. uspoređivani su rezultati, ponašanje tijekom adaptacijskog razdoblja kod kuće i u školi i uspjeh ostvaren na prvome polugodištu između dvije skupine djece: eksperimentalne, s kojom se radilo prema "Sklopu aktivnosti za rad s djecom u 6.-toj godini", autorice Knežević, M. i suradnika (iz 1987.) i kontrolne skupine s kojom se radilo prema "Osnovama programa predškolskog odgoja" (iz 1983.). Rezultati su pokazali bolji školski uspjeh i manje simptoma neuobičajenog ponašanja kod kuće i u školi u eksperimentalnoj skupini. Nisu nađene statističke razlike u rezultatima KTZ testa spremnosti za školu, osim na razini polaznika minimalnog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija