Pregled bibliografske jedinice broj: 1136443
Uvođenje vršnjačkog vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike
Uvođenje vršnjačkog vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike // 5. međunarodna konferencija: Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke
online, 2021. (predavanje, domaća recenzija, ostalo)
CROSBI ID: 1136443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje vršnjačkog vrednovanja u nastavu jezika
struke: izazovi i prilike
(Introducing Peer Assessment in an LSP course:
Challenges and Opportunities)
Autori
Varga, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo
Skup
5. međunarodna konferencija: Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke
Mjesto i datum
Online, 01.07.2021. - 02.07.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vršnjačko vrednovanje, akademsko pisanje, jezik struke, blog, Moodle
(peer assessment, academic writing, LSP, blogs, Moodle)
Sažetak
Uključivanje studenata u vrednovanje rada njihovih kolega pruža brojne prednosti za iskustvo učenja, među kojima su razvijanje kritičkog mišljenja, poticanje samostalnosti i odgovornosti i ostalih značajnih cjeloživotnih vještina (Falchikov, 2005). Kao takvo, vršnjačko vrednovanje postavlja studenta u središte nastavnog procesa te mu omogućuje aktivniju ulogu u procesu učenja. Cilj je rada prikazati višestruki zadatak vršnjačkog vrednovanja provedenog sa studentima treće godine preddiplomskog studija psihologije na izbornom kolegiju Engleskog za humanističke i društvene znanosti na Filozofskom fakultetu Osijek. Zadatak se temeljio na međusobnom vrednovanju znanstvenih blogova koji su studenti trebali predati u obliku domaće zadaće. U radu su predstavljeni i opisani svi koraci provođenja zadatka vršnjačkog vrednovanja: pripremna aktivnost čiji je cilj upoznavanje studenata s procesom vrednovanja, određivanje kriterija za vrednovanje blogova na razini cijele skupine, postavljanje zadatka i provođenje vršnjačkog vrednovanja pomoću alata Radionica u sustavu Moodle. Osim toga, rad predstavlja rezultate online ankete koja je provedena nakon završetka zadatka s ciljem dobivanja povratnih informacija studenata. U radu se raspravljaju prednosti, ali i izazovi u provođenju vršnjačkog vrednovanja u nastavi iz perspektive studenata i nastavnika. To je osobito važno za nastavu jezika struke u akademskom kontekstu u kojem vršnjačko vrednovanje nije uobičajna nastavna praksa. U zaključku se predlažu određenja rješenja i preporuke koji mogu biti osobito korisni nastavnicima jezika struke koji nemaju iskustvo s ovom izazovnom, ali vrijednom metodom vrednovanja za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski