Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1136407

Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje


Begić, Jasenka
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje // Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015. str. 39-56 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1136407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje
(Consumer shaming i greenwashing: challenges for corporate social responsibility)

Autori
Begić, Jasenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju / Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015, 39-56

Skup
7. konferencija o društveno odgovornom poslovanju

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2015. - 02.12.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
održivi razvoj, društveno odgovorno poslovanje, marketing
(sustanaible development, corporate social responsibility, consumer shaming, greenwashing)

Sažetak
Usporedbom globalno provedenih istraživanja koja posljednje desetljeće ispituju ovu vrstu pojavnosti, glavno istraživačko pitanje rada jest sljedeće: Gdje se nalazi granica između istinskog društveno odgovornog poslovanja i onog koje je lažno, ne uvijek tako vješto, plasirano javnosti? Krajnja svrha rada jest raspraviti kako te na koji način lažno i neetično reklamiranje sasvim sigurno donosi neželjene posljedice te utječe na promjenu percepcije DOP-a u javnosti. Promatrajući određene jezične, semantičke i vizualne obrasce, opisat će se te analizirati način komunikacije koji poduzeća provode prilikom reklamiranja određenog proizvoda, a koji je pak temeljen na senzacionalizmu, zastrašujućim statistikama, manipuliranjem osjećajima i reakcijama potrošača, ignoriranjem svih etičnih načela, a kreiran je s jednim ciljem: kratkoročnom dobiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Napomena
Rad u zborniku skupa, znanstveni



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasenka Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrpsor.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Begić, Jasenka
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje // Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015. str. 39-56 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Begić, J. (2015) Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje. U: Matešić, M. (ur.)Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju.
@article{article, author = {Begi\'{c}, Jasenka}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2015}, pages = {39-56}, keywords = {odr\v{z}ivi razvoj, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, marketing}, title = {Consumer shaming i greenwashing: izazovi za dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje}, keyword = {odr\v{z}ivi razvoj, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, marketing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Begi\'{c}, Jasenka}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2015}, pages = {39-56}, keywords = {sustanaible development, corporate social responsibility, consumer shaming, greenwashing}, title = {Consumer shaming i greenwashing: challenges for corporate social responsibility}, keyword = {sustanaible development, corporate social responsibility, consumer shaming, greenwashing}, publisher = {Hrvatski poslovni savjet za odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font