Pregled bibliografske jedinice broj: 1136407
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za društveno odgovorno poslovanje // Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015. str. 39-56 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1136407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Consumer shaming i greenwashing: izazovi za
društveno odgovorno poslovanje
(Consumer shaming i greenwashing: challenges for
corporate social responsibility)
Autori
Begić, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju
/ Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015, 39-56
Skup
7. konferencija o društveno odgovornom poslovanju
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2015. - 02.12.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
održivi razvoj, društveno odgovorno poslovanje, marketing
(sustanaible development, corporate social responsibility, consumer shaming, greenwashing)
Sažetak
Usporedbom globalno provedenih istraživanja koja posljednje desetljeće ispituju ovu vrstu pojavnosti, glavno istraživačko pitanje rada jest sljedeće: Gdje se nalazi granica između istinskog društveno odgovornog poslovanja i onog koje je lažno, ne uvijek tako vješto, plasirano javnosti? Krajnja svrha rada jest raspraviti kako te na koji način lažno i neetično reklamiranje sasvim sigurno donosi neželjene posljedice te utječe na promjenu percepcije DOP-a u javnosti. Promatrajući određene jezične, semantičke i vizualne obrasce, opisat će se te analizirati način komunikacije koji poduzeća provode prilikom reklamiranja određenog proizvoda, a koji je pak temeljen na senzacionalizmu, zastrašujućim statistikama, manipuliranjem osjećajima i reakcijama potrošača, ignoriranjem svih etičnih načela, a kreiran je s jednim ciljem: kratkoročnom dobiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Napomena
Rad u zborniku skupa, znanstveni