Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1136259

Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima


Fadljević, Ivana
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1136259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima
(Future teachers' self-evaluation of their parent-communication competence)

Autori
Fadljević, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
28.06

Godina
2021

Stranica
85

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
budući učitelji, partnerstvo, roditelji, suradnja
(future teachers, partnership, parents, cooperation)

Sažetak
Partnerstvo roditelja i učitelja bitno je za ostvarivanje dobrobiti djeteta. Budući da je škola odgojno-obrazovna ustanova, osim što obrazuje dijete, ona ga i odgaja. Roditelji djeteta trebaju pomoći učiteljima u njegovu obrazovanju. Kako bi odgoj bio bolji, a obrazovanje što uspješnije potrebna je suradnja i partnerstvo između roditelja i učitelja. Cilj je istraživanja utvrditi kolegije na učiteljskim studijima koji se bave tematikom partnerstva i kompetencije budućih učitelja za uspostavu i održavanje partnerskih odnosa s roditeljima. U istraživanju su prikazani razlozi zbog kojih će studenti petih godina uspostaviti partnerstvo s roditeljima, načini na koje će to učiniti, kompetencije koje odgojno-obrazovni djelatnik treba razviti za uspostavljanje partnerstva s roditeljima, njihova očekivanja o uključivanju roditelja u aktivnosti te zadovoljstvo svojim obrazovanjem tijekom studija u području uspostave partnerstva s roditeljima. U istraživanju su sudjelovala 83 studenta pete godine učiteljskih studija u Osijeku, Slavonskom Brodu, Zagrebu, Puli i Rijeci. Studenti koji su sudjelovali u popunjavanju ankete samoprocijenili su da se ne osjećaju kompetentnima za uspostavu partnerstva s roditeljima i da je tijekom studija potrebno puno više pozornosti posvetiti tome području. Analizom sadržaja utvrdili smo da se kolegiji na učiteljskim studijima u Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Puli i Slavonskom Brodu razlikuju po brojnosti i sadržaju kolegija, odnosno da Učiteljski studiji u Osijeku i Slavonskom Brodu imaju najviše kolegija o partnerstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Fadljević, Ivana
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Fadljević, I. (2021) 'Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fadljevi\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {85}, keywords = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, partnerstvo, roditelji, suradnja}, title = {Samoprocjena kompetencija budu\'{c}ih u\v{c}itelja za uspostavu partnerstva s roditeljima}, keyword = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, partnerstvo, roditelji, suradnja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fadljevi\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {85}, keywords = {future teachers, partnership, parents, cooperation}, title = {Future teachers' self-evaluation of their parent-communication competence}, keyword = {future teachers, partnership, parents, cooperation}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font