Pregled bibliografske jedinice broj: 1136259
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1136259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena kompetencija budućih učitelja za uspostavu partnerstva s roditeljima
(Future teachers' self-evaluation of their parent-communication competence)
Autori
Fadljević, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2021
Stranica
85
Mentor
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
budući učitelji, partnerstvo, roditelji, suradnja
(future teachers, partnership, parents, cooperation)
Sažetak
Partnerstvo roditelja i učitelja bitno je za ostvarivanje dobrobiti djeteta. Budući da je škola odgojno-obrazovna ustanova, osim što obrazuje dijete, ona ga i odgaja. Roditelji djeteta trebaju pomoći učiteljima u njegovu obrazovanju. Kako bi odgoj bio bolji, a obrazovanje što uspješnije potrebna je suradnja i partnerstvo između roditelja i učitelja. Cilj je istraživanja utvrditi kolegije na učiteljskim studijima koji se bave tematikom partnerstva i kompetencije budućih učitelja za uspostavu i održavanje partnerskih odnosa s roditeljima. U istraživanju su prikazani razlozi zbog kojih će studenti petih godina uspostaviti partnerstvo s roditeljima, načini na koje će to učiniti, kompetencije koje odgojno-obrazovni djelatnik treba razviti za uspostavljanje partnerstva s roditeljima, njihova očekivanja o uključivanju roditelja u aktivnosti te zadovoljstvo svojim obrazovanjem tijekom studija u području uspostave partnerstva s roditeljima. U istraživanju su sudjelovala 83 studenta pete godine učiteljskih studija u Osijeku, Slavonskom Brodu, Zagrebu, Puli i Rijeci. Studenti koji su sudjelovali u popunjavanju ankete samoprocijenili su da se ne osjećaju kompetentnima za uspostavu partnerstva s roditeljima i da je tijekom studija potrebno puno više pozornosti posvetiti tome području. Analizom sadržaja utvrdili smo da se kolegiji na učiteljskim studijima u Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Puli i Slavonskom Brodu razlikuju po brojnosti i sadržaju kolegija, odnosno da Učiteljski studiji u Osijeku i Slavonskom Brodu imaju najviše kolegija o partnerstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(mentor)