Pregled bibliografske jedinice broj: 1136246
Percepcija odnosa roditelja i uključenost u probleme nasilnih ponašanja među vršnjacima za učenike različitog spola
Percepcija odnosa roditelja i uključenost u probleme nasilnih ponašanja među vršnjacima za učenike različitog spola // 12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica- sažetci radova / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 101-101 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1136246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija odnosa roditelja i uključenost u
probleme nasilnih ponašanja među vršnjacima za
učenike različitog spola
(Perception of parental relationships and
involvement in peer behavior problems for
students of different genders)
Autori
Kozjak Mikić, Zlatka i Major, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica- sažetci radova
/ Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004, 101-101
ISBN
953-6104-45-8
Skup
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vršnjačko nasilje ; roditeljsko prihvaćanje i odbijanje
(bullying ; parental acceptance and rejection)
Sažetak
Prikazani su rezultati istraživanja u kojemu se provjeravaju neke postavke Rohnerove teorije roditeljskog prihvaćanja i odbijanja u specifičnom psihosocijalnom kontekstu učenika srednjih škola. Rezultati su pokazali kako je negativna percepcija odnosa s ocem učestalija među učenicima uključenima u problem vršnjačkog agresivnog ponašanja u odnosu na učenike koji u tu vrstu problema nisu uključeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)