Pregled bibliografske jedinice broj: 1136210
Nasilna ponašanja među učenicima srednjoškolske dobi, percepcija roditeljskog prihvaćanja i empatija
Nasilna ponašanja među učenicima srednjoškolske dobi, percepcija roditeljskog prihvaćanja i empatija // XIV Dani psihologije u Zadru / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 40-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1136210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nasilna ponašanja među učenicima
srednjoškolske dobi, percepcija roditeljskog
prihvaćanja i empatija
(Violent behaviors among high school students,
perceptions of parental acceptance, and empathy)
Autori
Kozjak Mikić, Zlatka ; Major, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XIV Dani psihologije u Zadru
/ Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004, 40-40
ISBN
953-99229-6-8
Skup
XIV Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.05.2004. - 29.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vršnjačko nasilje ; roditeljsko prihvaćanje ; empatija
(peer violence ; parental acceptance ; empathy)
Sažetak
Polazeći od Rohnerove teorije roditeljskog prihvaćanja i odbijanja, provjereno je postojanje razlika u razvijenosti empatije i procjeni prihvaćanja od strane roditelja ovisno o uključenosti u problem vršnjačke agresivnosti te ovisno o spolu roditelja i ispitanika. U istraživanju je sudjelovalo 642 srednjoškolaca ispitanih Upitnikom nasilnik/žrtva (Olweus, 1988), te Upitnikom odnosa s roditeljima (Rohner, 1984).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)