Pregled bibliografske jedinice broj: 1136204
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji // Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Šibenik, 2006. str. 40-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1136204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na
problem i somatizacija u adolescenciji
(Cognitive coping strategies focused on the problem
and somatization in adolescence)
Autori
Kozjak Mikić, Zlatka ; Perinović, Estela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka
/ Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran - Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Šibenik, 2006, 40-40
Skup
Ljudski potencijali kroz životni vijek. 14.godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 25.10.2006. - 28.10.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem ; mlađi i stariji adolescenti
(Cognitive coping strategies focused on the problem ; younger and older adolescents)
Sažetak
Efikasno suočavanje s problemima pripada u grupu važnih životnih vještina te je jedna od značajnih zadaća školskih psihologa pomoći adolescentima u njihovu razvoju. U radu se istražuje korištenje dviju strategija suočavanja usmjerenih na problem: kognitivno restrukturiranje i rješavanje problema. Analizirani su rezultati koje je ukupno 351 sudionik, polaznici završnog razreda osnovnih škola i početnih razreda srednjih škola postigao na primijenjenim upitnicima. Analizirane su razlike između mlađih adolescenata (osnovna škola) i starijih (srednja škola).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)