Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1136204

Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji


Kozjak Mikić, Zlatka; Perinović, Estela
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji // Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Šibenik, 2006. str. 40-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1136204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji
(Cognitive coping strategies focused on the problem and somatization in adolescence)

Autori
Kozjak Mikić, Zlatka ; Perinović, Estela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran - Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Šibenik, 2006, 40-40

Skup
Ljudski potencijali kroz životni vijek. 14.godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 25.10.2006. - 28.10.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem ; mlađi i stariji adolescenti
(Cognitive coping strategies focused on the problem ; younger and older adolescents)

Sažetak
Efikasno suočavanje s problemima pripada u grupu važnih životnih vještina te je jedna od značajnih zadaća školskih psihologa pomoći adolescentima u njihovu razvoju. U radu se istražuje korištenje dviju strategija suočavanja usmjerenih na problem: kognitivno restrukturiranje i rješavanje problema. Analizirani su rezultati koje je ukupno 351 sudionik, polaznici završnog razreda osnovnih škola i početnih razreda srednjih škola postigao na primijenjenim upitnicima. Analizirane su razlike između mlađih adolescenata (osnovna škola) i starijih (srednja škola).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatica Kozjak Mikić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozjak Mikić, Zlatka; Perinović, Estela
Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji // Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Šibenik, 2006. str. 40-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kozjak Mikić, Z. & Perinović, E. (2006) Kognitivne strategije suočavanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji. U: Jelčić, J., Lopižić, J., Lugović, G. & Sušanj, Z. (ur.)Ljudski potencijali kroz životni vijek- knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Kozjak Miki\'{c}, Zlatka and Perinovi\'{c}, Estela}, year = {2006}, pages = {40-40}, keywords = {kognitivne strategije suo\v{c}avanja usmjerene na problem, mla\dji i stariji adolescenti}, title = {Kognitivne strategije suo\v{c}avanja usmjerene na problem i somatizacija u adolescenciji}, keyword = {kognitivne strategije suo\v{c}avanja usmjerene na problem, mla\dji i stariji adolescenti}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Dru\v{s}tvo psihologa \v{S}ibenik}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozjak Miki\'{c}, Zlatka and Perinovi\'{c}, Estela}, year = {2006}, pages = {40-40}, keywords = {Cognitive coping strategies focused on the problem, younger and older adolescents}, title = {cognitive coping strategies focused on the problem and somatization in adolescence}, keyword = {Cognitive coping strategies focused on the problem, younger and older adolescents}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Dru\v{s}tvo psihologa \v{S}ibenik}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font