Pregled bibliografske jedinice broj: 1136089
Društveno korisno učenje u nastavi stranog jezika struke
Društveno korisno učenje u nastavi stranog jezika struke // Polytechnic and design, 9 (2021), 1; 1-8 doi:10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-01 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1136089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno korisno učenje u nastavi stranog jezika
struke
(Service learning in professional foreign language
teaching)
Autori
Tolnauer-Ackermann, Tamara ; Skledar Matijević, Ana ; Jemrić Ostojić, Ines
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 9
(2021), 1;
1-8
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društveni angažman visokih učilišta ; društveno korisno učenje ; nastava stranog jezika struke
(HEI community engagement ; service learning ; LSP teaching)
Sažetak
Društveni angažman visokih učilišta, viđen kao suradnja visokih učilišta i njihovih širih zajednica, podrazumijeva više od transfera tehnologije i znanja te uključuje aktivnu razmjenu resursa pri rješavanju društvenih pitanja.Jedan od načina na koje visoka učilišta mogu povećati svoj društveni angažman jest društveno korisno učenje, nastavna metoda koja objedinjuje pozitivne efekte stručne prakse s rješavanjem gorućih problema zajednice u kojoj visoko učilište djeluje, kroz uključivanje studenata u strukturiran rad u zajednici. Ovakav angažman studenata podjednako je koristan za same studente koji stječu vrijedno iskustvo, za visoka učilišta koja se snažnije uključuju u svoju zajednicu, kao i za samu zajednicu koja dobiva dobrodošlu pomoć. Važna komponenta društveno korisnog učenja jest postizanje ishoda učenja i njihovo vrednovanja.Nastava stranih jezika struke posebno je pogodna za primjenu ove metode, na što upućuju rezultati istraživanja i brojni primjeri dobre prakse
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Profili:
Ana Skledar Matijević
(autor)
Ines Jemrić Ostojić
(autor)
Tamara Tolnauer Ackermann
(autor)