Pregled bibliografske jedinice broj: 1136016
KOMUNIKACIJA I DELEGIRANJE U EVENT MANAGEMENTU
KOMUNIKACIJA I DELEGIRANJE U EVENT MANAGEMENTU // PILC 2020 PAR International Scientific and Professional Leadership Conference High Impact Leadership / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 358-370 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1136016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMUNIKACIJA I DELEGIRANJE U EVENT MANAGEMENTU
(COMMUNICATION AND DELEGATION IN EVENT MANAGEMENT)
Autori
Lujić Pirc, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
PILC 2020 PAR International Scientific and Professional Leadership Conference High Impact Leadership
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2020, 358-370
ISBN
978-953-59508-6-8
Skup
PAR International Scientific and Professional Leadership Conference: leadership after COVID- 19 (PILC 2020)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 27.03.2020. - 28.03.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija, delegiranje, upravljanje događajima, promocija, marketing
(communication, delegation, event management, promotion, marketing)
Sažetak
Organiziranje događanja (Event management) alat je promocije koji podrazumijeva integrirano komuniciranje s ciljanom javnošću, odnosno događanje komunicira poruku ciljanoj publici. Taj instrument marketinških kampanja i sredstvo netradicionalnog oglašavanja smatra se generatorom cjelokupnog komuniciranja na tržištu današnjice. Rukovođenje i kontrola događanja/eventa te važnost uspješne komunikacije sa svim dionicima odnosno javnostima tema su ovoga rada. Delegiranje je komunikacijski odnos i način motiviranja. Riječ je o prijenosu, povjeravanju zadataka i ovlasti na drugu osobu. Uz povjerenje kao (pred)uvjet bez kojeg se ne može, delegiranje podrazumijeva i vrijeme jer delegiranje nije jednokratni odnos već kontinuirani komunikacijski proces na dužu stazu. Menadžer u prvoj fazi kratkoročno ulaže svoje vrijeme, ali dugoročno mu se ono oslobađa i to za ključne menadžerske funkcije. Poput svakog poslovnog odnosa unutar organizacije, delegiranje zahtijeva: postavljanje ciljeva, otvorenu komunikaciju, stalni nadzor, motivaciju i vrednovanje, tj. (pr)ocjenu učinjenog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti