Pregled bibliografske jedinice broj: 1135980
Optimizacija korisničkog iskustva kupovine putem interneta na pokretnim uređajima
Optimizacija korisničkog iskustva kupovine putem interneta na pokretnim uređajima, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1135980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Optimizacija korisničkog iskustva kupovine putem
interneta na pokretnim uređajima
(Optimization of the internet shopping User Experience
on mobile devices)
Autori
Holetić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.01
Godina
2021
Stranica
90
Mentor
Jurica Dolić
Ključne riječi
korisničko iskustvo, kupovina putem Interneta, grafičko korisničko sučelje
(user experience, online shooping, graphical user interface)
Sažetak
Svakim danom internet-trgovine bilježe sve veći porast korisnika. Ljudi se sve više okreću internet-kupovini zbog jednostavnosti i mogućnosti brzog pronalaska proizvoda. Za vrijeme kupovine korisnici mogu detaljno istražiti podatke o proizvodu, pročitati usporedbe s drugim proizvodima i usporediti cijene te na kraju kupiti proizvod u kratkom vremenskom roku bez čekanja na blagajni. Bez obzira na široku dostupnost internet-trgovina, mnoge ne nude adekvatnu uporabljivost i korisničko iskustvo te korisnici znaju odustati prilikom procesa naplate. Neki od problema koji se javljaju prilikom kupovine, a ključni su u dobrom provođenju naplate u internet-trgovini su: prevelik broj stranica koje korisnik mora pogledati, prespor proces naplate te manjak u količini i kvaliteti informacija za korisničku podršku. Svaki segment aplikacija za kupovinu putem Interneta predstavlja izazov kod dizajniranja korisničkog sučelja, a sam proces naplate predstavlja ključnu fazu prilikom internet-kupovine jer je to jedna od stavki koja posjetitelja pretvara u kupca. U ovom će se radu obraditi problematika i uloga procesa pretrage i pregleda proizvoda, pregleda i modifikacije košarice, te naplate prilikom internet-kupovine, odnosno koliko zapravo različiti pristupi dizajnu sučelja za naplatu u sustavu internet-trgovine imaju utjecaj na konačno korisničko iskustvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija