Pregled bibliografske jedinice broj: 1135954
Metrijske karakteristike testa za procjenu učenja novog motoričkog znanja u predškolske djece
Metrijske karakteristike testa za procjenu učenja novog motoričkog znanja u predškolske djece // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 578-585 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1135954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metrijske karakteristike testa za procjenu učenja
novog motoričkog znanja u predškolske djece
(Metric characteristics of test for assessing
learning new motor skills in preschool children)
Autori
Plazibat, Kristian ; Župan Tadijanov, Daria ; Vidranski Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 578-585
ISBN
978-953-317-063-3
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konstrukcija i validacija, motorički razvoj, motoričko učenje, predškolska dob
(construction and validation, motor development, motor learning, preschool age)
Sažetak
Cilj ovo istraživanja bio je konstruirati i utvrditi metrijske karakteristike testa za procjenu usvajanja novih motoričkih znanja kod djece predškolske dobi kako bi se definirali potrebno vrijeme za usvajanje novog jednostavnog motoričkog zadatka. Istraživanje je provedeno za potrebe procjene brzine učenja na 20 ispitanika, prosječne dobi od 5 do 6 godina u dječjem vrtiću "Prečko". Za procjenu pouzdanosti mjernog istrumenta i objektivnosti triju ekspertnih mjeritelja primjenjena je metoda provjere interne konzistencije Pearsonovim koeficijentom interkorelacijemeđu česticama. Stupanj slaganja mjeritelja za procjenu brzine izvedbe jednog motoričkog znanja izrazio se koeficijentom Cronbahova alfa te se proveo u četiri točke procjene. Dobiveni rezultati jasno pokazuju da je mjerni instrument za procjenu učenja novog motoričkog znanja pouzdan i objektivan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek