Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135831

Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa i uspješnosti organizacije


Mrvoljak, Jamina; Skledar Ćorluka, Ana; Deželić, Sendi
Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa i uspješnosti organizacije // DRUŠTVENA I TEHNIČKA ISTRAŽIVANJA, 6 (2020), 2; 232-248 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1135831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa i uspješnosti organizacije
(COMMUNICATION AS THE FOUNDATION OF INTERPERSONAL RELATIONS AND THE SUCCESS OF THE ORGANIZATION)

Autori
Mrvoljak, Jamina ; Skledar Ćorluka, Ana ; Deželić, Sendi

Izvornik
DRUŠTVENA I TEHNIČKA ISTRAŽIVANJA (2303-8462) 6 (2020), 2; 232-248

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
komunikacija, međuljudski odnosi, tipovi ponašanja, redizajniranje
(communication, interpersonal relations, types of personality, redesign)

Sažetak
Komunikacija je sastavni dio svakog procesa unutar poslovnih organizacija. Ljudi kao glavni potencijali svake organizacije zaslužni su za uspješnost komunikacije, bez toga, nemoguće je zamisliti bilo koji aspekt uspješnog poslovanja. Kvalitetnom komunikacijom razvijamo dobre međuljudske odnose koji utječu na radnu atmosferu svake organizacije, uz to, i na samu motiviranost i zadovoljstvo svakog zaposlenika. Temeljni istraživački problem ovog rada je utvrđivanje važnosti komunikacije kao temelja međuljudskih odnosa u poslovnim organizacijama, stoga je cilj uz pomoć provedene ankete na uzorku od 80 ispitanika pronaći načine kako najlakše i najefektivnije preurediti, odnosno redizajnirati način i protok komunikacije unutar poslovnih organizacija, a sve u cilju stvaranja dobrih međuljudskih odnosa. U radu su definirani pojmovi komunikacije i međuljudskih odnosa, a navedeni su načini prilagodne komunikacije s obzirom na profile osobnosti kao potencijalni modeli prema kojima se može lakše redizajnirati načini komunikacije unutar organizacija. Anketa koja je provedena kao primarni izvor podataka empirijskog istraživanja potvrđuje da 50% zaposlenika smatra da je komunikacija temelj međuljudskih odnosa, dok 95% ispitanika izrazito cijeni dobre međuljudske odnose unutar svojih organizacija. Rad doprinosi boljem razumijevanju problematike koliko komunikacija zapravo utječe na međuljudske odnose, a s konačnim ciljem stvaranja uspješne organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Ana Skledar Ćorluka (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ceps.edu.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Mrvoljak, Jamina; Skledar Ćorluka, Ana; Deželić, Sendi
Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa i uspješnosti organizacije // DRUŠTVENA I TEHNIČKA ISTRAŽIVANJA, 6 (2020), 2; 232-248 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Mrvoljak, J., Skledar Ćorluka, A. & Deželić, S. (2020) Komunikacija kao temelj međuljudskih odnosa i uspješnosti organizacije. DRUŠTVENA I TEHNIČKA ISTRAŽIVANJA, 6 (2), 232-248.
@article{article, author = {Mrvoljak, Jamina and Skledar \'{C}orluka, Ana and De\v{z}eli\'{c}, Sendi}, year = {2020}, pages = {232-248}, keywords = {komunikacija, me\djuljudski odnosi, tipovi pona\v{s}anja, redizajniranje}, journal = {DRU\v{S}TVENA I TEHNI\v{C}KA ISTRA\v{Z}IVANJA}, volume = {6}, number = {2}, issn = {2303-8462}, title = {Komunikacija kao temelj me\djuljudskih odnosa i uspje\v{s}nosti organizacije}, keyword = {komunikacija, me\djuljudski odnosi, tipovi pona\v{s}anja, redizajniranje} }
@article{article, author = {Mrvoljak, Jamina and Skledar \'{C}orluka, Ana and De\v{z}eli\'{c}, Sendi}, year = {2020}, pages = {232-248}, keywords = {communication, interpersonal relations, types of personality, redesign}, journal = {DRU\v{S}TVENA I TEHNI\v{C}KA ISTRA\v{Z}IVANJA}, volume = {6}, number = {2}, issn = {2303-8462}, title = {COMMUNICATION AS THE FOUNDATION OF INTERPERSONAL RELATIONS AND THE SUCCESS OF THE ORGANIZATION}, keyword = {communication, interpersonal relations, types of personality, redesign} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font