Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135718

Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju


Župan Tadijanov, Daria; Alpeza, Jasenko; Župan, Mia
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 318-325 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1135718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
(Teacher attitudes to physical education of Osijek-baranja county towards the integration of children with disabilities)

Autori
Župan Tadijanov, Daria ; Alpeza, Jasenko ; Župan, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 318-325

ISBN
978-953-317-064-0

Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
integracija, inkluzija, djeca s teškoćama u razvoju
(integration, inclusion, children with disabilities)

Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati stavove nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s različitim teškoćama u redoviti obrazovni sustav. Uzorak ispitanika se sastojao od ukupno 46 nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture iz osnovnih i srednjih škola na području Osječko-baranjske županije. U istraživanju je, pomoću anketnog upitnika, primijenjena skala stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama. Ispitivanjem je utvrđeno kako 28% nastavnika ima negativan stav, dok njih 72% ima u pozitivan stav prema integraciji djece s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav. Nadalje, najnegativniji stav je uočen prema integraciji djece s mentalnom retardacijom, a najpozitivniji stav kod djece s tjelesnim oštećenjima. Također, u velikom postotku nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju negativan stav prema materijalnim uvjetima u kojima provode integraciju djece s teškoćama u razvoju. Uočeni rezultati ukazuju na to da su nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture osvijestili važnosti integracije djece s teškoćama u razvoju. Bez obzira na negativne stavove koji su uočeni prema integraciji djece s mentalnom retardacijom te nepovoljnim materijalnim uvjetima, pozitivno je da nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju pozitivan stav i spremnost na daljnju edukaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Daria Župan Tadijanov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrks.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Župan Tadijanov, Daria; Alpeza, Jasenko; Župan, Mia
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 318-325 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Župan Tadijanov, D., Alpeza, J. & Župan, M. (2021) Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju. U: Babić, V. & Trošt Bobić, T. (ur.)29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji.
@article{article, author = {\v{Z}upan Tadijanov, Daria and Alpeza, Jasenko and \v{Z}upan, Mia}, year = {2021}, pages = {318-325}, keywords = {integracija, inkluzija, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, isbn = {978-953-317-064-0}, title = {Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osje\v{c}ko-baranjske \v{z}upanije prema integraciji djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {integracija, inkluzija, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}upan Tadijanov, Daria and Alpeza, Jasenko and \v{Z}upan, Mia}, year = {2021}, pages = {318-325}, keywords = {integration, inclusion, children with disabilities}, isbn = {978-953-317-064-0}, title = {Teacher attitudes to physical education of Osijek-baranja county towards the integration of children with disabilities}, keyword = {integration, inclusion, children with disabilities}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font