Pregled bibliografske jedinice broj: 1135718
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s teškoćama u razvoju // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 318-325 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1135718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika tjelesne i zdravstvene
kulture Osječko-baranjske županije prema
integraciji djece s teškoćama u razvoju
(Teacher attitudes to physical education of
Osijek-baranja county towards the integration
of children with disabilities)
Autori
Župan Tadijanov, Daria ; Alpeza, Jasenko ; Župan, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske – Pedagoške kompetencije u kineziologiji
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 318-325
ISBN
978-953-317-064-0
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
integracija, inkluzija, djeca s teškoćama u razvoju
(integration, inclusion, children with disabilities)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati stavove nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Osječko-baranjske županije prema integraciji djece s različitim teškoćama u redoviti obrazovni sustav. Uzorak ispitanika se sastojao od ukupno 46 nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture iz osnovnih i srednjih škola na području Osječko-baranjske županije. U istraživanju je, pomoću anketnog upitnika, primijenjena skala stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama. Ispitivanjem je utvrđeno kako 28% nastavnika ima negativan stav, dok njih 72% ima u pozitivan stav prema integraciji djece s teškoćama u razvoju u redoviti obrazovni sustav. Nadalje, najnegativniji stav je uočen prema integraciji djece s mentalnom retardacijom, a najpozitivniji stav kod djece s tjelesnim oštećenjima. Također, u velikom postotku nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju negativan stav prema materijalnim uvjetima u kojima provode integraciju djece s teškoćama u razvoju. Uočeni rezultati ukazuju na to da su nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture osvijestili važnosti integracije djece s teškoćama u razvoju. Bez obzira na negativne stavove koji su uočeni prema integraciji djece s mentalnom retardacijom te nepovoljnim materijalnim uvjetima, pozitivno je da nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture pokazuju pozitivan stav i spremnost na daljnju edukaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek
Profili:
Daria Župan Tadijanov
(autor)