Pregled bibliografske jedinice broj: 1135699
RTL Kockica – analiza televizijskoga programa
RTL Kockica – analiza televizijskoga programa // ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 123-134
CROSBI ID: 1135699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RTL Kockica – analiza televizijskoga programa
(RTL Kockica - television program analysis)
Autori
Tokić, Ana ; Rogulj, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE
Urednik/ci
Višnjić-Jevtić, Adrijana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak
Grad
Čakovec
Godina
2019
Raspon stranica
123-134
ISBN
978-953-8115-64-6
Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi, elektronički mediji, medijska kultura, televizijski sadržaj
(early and preschool children, electronic media, media culture, television content)
Sažetak
Ekspanzija elektroničkih medija glavno je obilježje današnjice koje ulazi u sve segmente ljudskoga života već od najranije životne dobi. Medijski sadržaji sastavnica su suvremenoga djetinjstva te imaju značajan utjecaj na cjelokupni djetetov razvoj. Sagledavajući pozitivne i negativne posljedice izloženosti djeteta televizijskom sadržaju i njegov utjecaj na razvoj općih vrijednosti, medijske kulture te razvoj kritičkoga mišljenja, ističe se kako dijete televizijski sadržaj koristi za obogaćivanje vlastite percepcije svijeta te se poistovjećuje s likovima s ekrana. Stoga je potrebno ukazati na važnost selekcije televizijskih sadržaja kojima je dijete izloženo zbog prevencije pojave društveno neprihvatljivoga ponašanja. Rad se bavi analizom sadržaja dječjega programa RTL Kockica namijenjenoga djeci rane i predškolske dobi. Mjesečnom analizom prikazanoga sadržaja u terminima od 7:00 do 9:00 sati te od 18:00 do 21:00 sat radnim danom, dobiven je uvid u specifičnosti medijskoga sadržaja kojem je dijete izloženo u navedenom razdoblju. Elektronički mediji i sadržaji koje oni prikazuju neizostavan su dio dječjega života te se ovim radom želi ukazati na važnost dodatne selekcije sadr
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija