Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135658

Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike)


Baranović, Nives; Antunović-Piton, Branka
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike) // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Split, Hrvatska, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, ostalo)


CROSBI ID: 1135658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike)
(Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for math teachers))

Autori
Baranović, Nives ; Antunović-Piton, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema
(algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving)

Sažetak
U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima viših razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka kao i ekvivalentnost općih pravila. U drugom dijelu radionice, nakon što su sudionici samostalno rješavali slične zadatke, povedena je rasprava o njihovim uradcima te dotadašnjem iskustvu. Također su razmatrani rezultati istraživanja s učenicima na natjecanju iz matematike i s učenicima u srednjoj školi, koji su neposredno provedeni. U trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-Šifra projekta FFST-INST-2020-33 - Izgradnja koncepta funkcije te razvoj funkcijskog mišljenja kroz učenje i poučavanje matematike (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Baranović, Nives; Antunović-Piton, Branka
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike) // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Split, Hrvatska, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, ostalo)
Baranović, N. & Antunović-Piton, B. (2021) Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje matematike). U: Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice".
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives and Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2021}, keywords = {algebarsko mi\v{s}ljenje, funkcijsko mi\v{s}ljenje, geometrijsko mi\v{s}ljenje, geometrijski uzorak, rje\v{s}avanje problema}, title = {Razvoj algebarskog i funkcijskog mi\v{s}ljenja kroz proces rje\v{s}avanja problemskih zadataka s rastu\'{c}im uzorcima (Radionica za u\v{c}itelje matematike)}, keyword = {algebarsko mi\v{s}ljenje, funkcijsko mi\v{s}ljenje, geometrijsko mi\v{s}ljenje, geometrijski uzorak, rje\v{s}avanje problema}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baranovi\'{c}, Nives and Antunovi\'{c}-Piton, Branka}, year = {2021}, keywords = {algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving}, title = {Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for math teachers)}, keyword = {algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font