Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135656

Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)


Antunović-Piton, Branka; Baranović, Nives
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave) // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Split, Hrvatska, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, ostalo)


CROSBI ID: 1135656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)
(Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for primary school teachers))

Autori
Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema
(algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving)

Sažetak
U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima nižih razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razrađene prve faze i aktivnosti jer su one neophodne za uvođenje učenika u algebarsko i funkcijsko mišljenje. Također su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka. U drugom dijelu radionice, sudionicu su se okušali u samostalnom rješavanju sličnog zadatka te primjeni razmatranog. Nakon analize uradaka, u trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-Šifra projekta FFST-INST-2020-33 - Izgradnja koncepta funkcije te razvoj funkcijskog mišljenja kroz učenje i poučavanje matematike (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Antunović-Piton, Branka; Baranović, Nives
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave) // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Split, Hrvatska, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, ostalo)
Antunović-Piton, B. & Baranović, N. (2021) Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave). U: Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice".
@article{article, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2021}, keywords = {algebarsko mi\v{s}ljenje, funkcijsko mi\v{s}ljenje, geometrijsko mi\v{s}ljenje, geometrijski uzorak, rje\v{s}avanje problema}, title = {Razvoj algebarskog i funkcijskog mi\v{s}ljenja kroz proces rje\v{s}avanja problemskih zadataka s rastu\'{c}im uzorcima (Radionica za u\v{c}itelje razredne nastave)}, keyword = {algebarsko mi\v{s}ljenje, funkcijsko mi\v{s}ljenje, geometrijsko mi\v{s}ljenje, geometrijski uzorak, rje\v{s}avanje problema}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antunovi\'{c}-Piton, Branka and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2021}, keywords = {algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving}, title = {Algebraic and functional thinking development through the problem-solving process with growing patterns (Workshop for primary school teachers)}, keyword = {algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font