Pregled bibliografske jedinice broj: 1135656
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave) // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Split, Hrvatska, 2021. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 1135656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj algebarskog i funkcijskog mišljenja kroz
proces rješavanja problemskih zadataka s rastućim
uzorcima (Radionica za učitelje razredne nastave)
(Algebraic and functional thinking development
through the problem-solving process with growing
patterns (Workshop for primary school teachers))
Autori
Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
algebarsko mišljenje, funkcijsko mišljenje, geometrijsko mišljenje, geometrijski uzorak, rješavanje problema
(algebraic thinking, functional thinking, geometric thinking, geometric pattern, problem solving)
Sažetak
U prvom dijelu radionice sudionici su, na primjeru odabranog problemskog zadatka s rastućim uzorkom primjerenom za rad s učenicima nižih razreda osnovne škole, upoznali faze i aktivnosti koje su ključne pri određivanju općih pravila i njihovih ekvivalentnih zapisa. Posebno su razrađene prve faze i aktivnosti jer su one neophodne za uvođenje učenika u algebarsko i funkcijsko mišljenje. Također su razmatrane različite strategije rješavanja te različiti oblici zaključivanja i vrste generalizacija koji se mogu razviti pri rješavanju sličnih zadataka. U drugom dijelu radionice, sudionicu su se okušali u samostalnom rješavanju sličnog zadatka te primjeni razmatranog. Nakon analize uradaka, u trećem dijelu radionice, razmatrane su mogućnosti kako svaki učitelj može samostalno kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast primjeren uzrastu s kojim radi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-Šifra projekta FFST-INST-2020-33 - Izgradnja koncepta funkcije te razvoj funkcijskog mišljenja kroz učenje i poučavanje matematike (Baranović, Nives, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu